۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۴۴۲۴۴
معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی اهواز خبر داد؛

پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی اهواز با اشاره به فعالیتهای معاونت آموزش از پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
تحصيل طلبه

حجت الاسلام هاشمی، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های آموزشی این مدرسه گفت: برگزاری کلاسهای مباحثه، امتحانات هفتگی برای تقویت علمی، حضور اساتید و آموختن شیوه مباحثه همچون سال گذشته از برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب مدرسه در سال تحصیلی جدید است.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه شیوه های مباحثه برای طلاب پایه جدید و مبتدی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برنامه های پژوهشی در جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب در همه پایه های تحصیلی از برنامه های درنظر گرفته شده  برای طلاب در سال آینده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: این مدرسه پایه های یک تا پنج را در برمی گیرد و در سال تحصیلی جدید تاکنون پیگیر پذیرش 17 نفر پس از گذراندن دوره اختبار بودیم و بنا داریم 20 طلبه را پذیرش کنیم.

حجت الاسلام هاشمی با ابراز امیدواری از اینکه مرکز مدیریت حوزه های استان با این تعداد پذیرش طلبه موافقت کند، ابراز داشت: پذیرش طلبه در این مدرسه همان پذیرش شرایط عمومی دیگر حوزه ها از قبیل قبولی در آزمون ورودی و دوره اختبار و مصاحبه و شرایط سنی متناسب و معافیت تحصیلی و یا دائمی است و این مدرسه با توجه به مجوز ارائه شده از میان دارندگان مدرک دیپلم، پیش دانشگاهیو دانشجویانی که 30 واحد درسی را گذرانده باشند، طلبه پذیرش می کند.

وی در پایان با بیان اینکه دوره اختبار در دو فصل آموزشی و تهذیبی برگزار می شود، افزود: این دوره در راستای شناخت امور تهذیبی طلاب و سنجیدن میزان کشش طلاب در مباحث حوزوی و علاقه مندی به دروس حوزه است که پس از گذراندن این دوره طلاب مورد تأیید قرار می گیرند./303/9456/ب1

ارسال نظرات