۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۴۳۹۸۴

تدریس 3 رشته جدید همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از افزوده شدن 3 رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به افزوده شدن دو رشته جدید در مقطع کارشناسی این دانشگاه افزود: افزون بر رشته های فلسفه و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث رشته های اقتصاد اسلامی و تاریخ اسلام همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۵ـ۹۶ پذیرش دانشجو خواهند داشت.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه این دانشگاه در رشته های مزبور از میان متقاضیان در مقطع کارشناسی بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد، خاطرنشان کرد: براین اساس متقاضیان زن و مرد از 23 تا 28 مردادماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پذیرش بدون کنکور دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با شماره 06133337525 تماس حاصل نمایند و یا به سایت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به آدرس www.amiralmoemenin.ac.ir  مراجعه کنند.

شیشه بر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در هر رشته 60 نفر است، ابراز کرد: در سال تحصیلی جدید مجوز اخذ دانشجو در رشته علوم قرآن و حدیث و  در مقطع کارشناسی ارشد به این دانشگاه داده شده است کهبا افزوده شدن این رشته دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از مهرماه با 4 رشته در مقطع ارشد پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برای سال تحصیلی 95 ـ 96 در رشته های علوم قرآن و حدیث و کلام شیعه 20 نفر و رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی و زبان و ادبیات عرب هر کدام 10 نفر پذیرش دانشجو خواهد داشت./9456/303/ب3

ارسال نظرات