۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۷۵۶
نماینده ولی فقیه در قزوین:

انسان اگر با قرآن کریم انس بگیرد صاحب کرامت خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خداوند قرآن را قرآن کریم معرفی کرده است و هر چه کمال و زیبایی که نیاز داریم در آن جمع است و هر انسانی قرآنی شود به کرامت خواهد رسید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی برگزار شد در ابتدا با تبریک دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) به پایان می‌رسد، گفت: اگر امامان را کریمه می‌شناسیم به خاطر بهره‌مندی کامل آنها از قرآن است و ما هم اگر می‌خواهیم به کرامت دست پیدا کنیم، راه آن ارتباط با قرآن و اهل بیت است.

 

هر انسانی قرآنی شود به کرامت خواهد رسید

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه همه امامان ما کریم هستند، ابراز کرد: خداوند قرآن را قرآن کریم معرفی کرده است و هر چه کمال و زیبایی که نیاز داریم در آن جمع است و هر انسانی قرآنی شود به کرامت خواهد رسید.

 

خطیب جمعه در استان قزوین در ادامه افزود: هیچ چیز را نمی‌توان از مرگ عبور داد و هیچ گاه مادیات در آخرت به کارمان نمی‌آید، اما کرامت چیزی است که در دنیا و قیامت به کار انسان می‌آید و او را از گرفتاریها نجات می‌دهد.

 

افشار مقدم مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این دیدار با تشکر از حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین از فرزندان مؤسسه راه فرشتگان آسمانی، اظهار کرد: یکی از مصادیق کرامت این است که انسان در راستای رفع محرومیت قرار گیرد.

 

محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان در استان

وی در ادامه اضافه کرد: مؤسسه راه فرشتگان آسمانی با حمایت مالی و معنوی مقام معظم رهبری تأسیس شده است و این اقدام ایشان در راستای محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان قرار دارد و لازم است مسؤولان بیش از پیش از فرزندان آن حمایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه مصیبتهایی که در دنیا نصیب ما می‌شود، به خاطر این است که به سراغ چیزهایی می‌رویم که به کار زندگی ابدی ما نمی‌آید و عمرشان با پایان زندگی دنیایی انسان به پایان می‌رسد و این موضوع زمینه گرفتاری جوامع بشری به شمار می‌آید.

 

کسی که تقوا دارد صاحب کرامت است

وی در پایان با اشاره به اینکه مسؤولیتهای دنیایی و مادیات هیچگاه نمی‌تواند برای انسان کرامت به همراه آورد، خاطرنشان کرد و گفت: امام علی (ع) می‌فرمایند که بهترین توشه برای آخرت تقواست و هر کسی که تقوا دارد صاحب کرامت است و کسانی که با قرآن و اهل بیت ارتباط دارند صاحب کرامت خواهند شد./853/203/ب3

ارسال نظرات