۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۱۸۱
حجت‌الاسلام جوشقانیان:

استقامت مدافعان حرم مانع تحقق اهداف شوم دشمنان است

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این‌که بیش از هفت هزار تکفیری برای تعرض به حرم حضرت زینب(س) کمر بسته‌اند، گفت: جوانان ما در دفاع از حرم عمه سادات متحد هستند و نخواهند گذاشت که دشمنان به اهداف شومشان برسند.
حجت‌الاسلام جوشقانیان تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم تشییع چهار شهید مدافع حرم /قم مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، رییس مجمع عالی بسیج استان قم پیش از ظهر امروز در تشییع جنازه چهار تن از مدافعان حرم در حرم حضرت معصومه(س) گفت: برای تعرض به حرم حضرت زینب(س) بیش از 7000 داوطلب تکفیری کمر بسته‌اند اما این جوانان رشید در پیشگاه امام زمان(عج) و پیغمبر سربلند شده‌اند و در دفاع از حرم عمه سادات(ع) با دشمنان مقابله کردند تا درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

وی خطاب به خانواده های شهیدان بیان کرد: شهید شما در روز قیامت سربلند است و از جایگاه و پایگاه شفاعت گری برخوردار است، در یوم الحسرت شما مشمول شفاعت این ستاره های تابناک قرار خواهید گرفت.

حجت‌الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه  باید از این خانواده های معظم تجلیل کرد، افزود: ما در عصری زندگی می‌کنیم که دنیاگرایان و عافیت طلبان و کسانی که نو کیسه شدن و ارزش‌های متعالی را به حراج و تاراج گذشته‌اند.

وی اضافه کرد: در دفاع از اینان افرادی با بذل نفس و عزیزترین گوهر وجود خودشان سر در پیشگاه دختر امیرمؤمنان(ع) برای دفاع از حرم آل الله تقدیم می‌کند اینها درس‌های بلندی است که در زمان ما جوانان تداوم می‌بخشند به خاطر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز جوانان ما کمتر از جوانان دیروز نیستند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم تصریح کرد:  به لطف خدا در تشییع جنازه این شهدای عزیز مشاهده می‌کنیم که همه مردم به صورت پرشور شرکت می‌کنند، خانواده ای شهید با فهمی داریم مانند مادر شهیدی که می‌گوید به من تسلیت نگوید تحفه من را بی بی زینب(س) قبول کرده است.

حجت‌الاسلام جوشقانیان خاطرنشان کرد: وهابیت خبیث، صهیونیست خون آشام، آمریکای جنایت کار کور خواندند، این شیر بیشه های مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و زینب  کبری(س)  نخواهند گذاشت که با جنگ‌‌های نیابتی در منطقه آنها بخواهند قفل‌های نورانی آل الله را هتک کنند.

وی ابراز داشت: امروز فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان، حیدریون عراق، حزب الله لبنان و رزمندگان جمهوری اسلامی همه دست در دست هم در دفاع از حرم عمه سادات(س) چهار سال و نیم استقامت کردند در صورتی که آن نانجیب‌ها خواستند در مدت یک هفته کار را تمام کنند./875/پ202/ی

ارسال نظرات