۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۴۱۸۰۸
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اجرای سیاستهای ۱۰‌ گانه اقتصاد مقاومتی رونق را به تولید داخلی بازمی‌گرداند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه خروج از رکود فعلی دانست و گفت: اجرای سیاستهای 10‌ گانه اقتصاد مقاومتی رونق را به تولید داخلی باز می‌گرداند.
آیت االه شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعضای کارگروه رفع موانع تولید و همچنین شماری از فعالان اقتصادی سمنان در دفتر امام جمعه سمنان، ضمن بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان روزهای پیش خود بر رفع معضل بیکاری و رکود تاکید ویژه داشتند، اظهار داشت: تلاش دولتمردان در راستای مهار تورم، درمان، خدمات قابل تقدیر است، اما رکود مقوله‌ای بسیار گزنده است.

 

امام جمعه سمنان افزود: مدیریت، امروز اصلی است که با آن می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد، از این رو انتظار ما و مردم از مسؤولان این است که با تدبیر، به گونه‌ای مشکلات را مدیریت کنند که مردم در آنها کمترین ضربه را متحمل شوند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سخنان مقام معظم رهبری درباره تبیین شعار سال بسیار راهگشا و چراغ راه است، گفت: معظم له بارها مقوله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و تأکید ایشان بر مقوله اقتصاد امروز، آثار خود را نشان می‌دهد.

 

آیت الله شاهچراغی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از رکود خواند و ابراز داشت: با اجرای فرامین ۱۰ گانه اقتصاد مقاومتی قطعا می‌توان رونق را به تولید داخلی باز گردادند.

 

وی افزود: ارتباط دادن همه مشکلات به تحریمها نیز اشتباه است چرا که هنوز تحریمی برداشته نشده و آمریکا مدام از پاره کردن برجام دم می‌زند از این رو باید هوشیار بود و مشکلات را به خوبی رصد کرد.

 

نماینده ولی فقه در استان سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای گذشته، گفت: کشور با مشکلاتی چون بیکاری و رکود دست و پنجه نرم می کند و باید در این باره اقدامی جدی کرد./101/977/ب1

ارسال نظرات