۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۱۶۶۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حمایت از ظرفیت های داخلی زمینه ساز شکوفایی کشور می شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که حمایت از ظرفیت های داخلی زمینه ساز شکوفایی کشور می شود، گفت: نیاز است تا همه اقدامات لازم برای حمایت از فعالان داخلی و کشاورزان انجام شود.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با امام جمعه دابو و دشت سر، اظهار داشت: حضور ائمه جمعه برکات ارزنده ای دارد که شاهد همراهی گسترده با مدیران و شکوفایی در امور مختلف هستیم.

 

وی بیان داشت: مردم همواره مدیران را مورد حمایت قرار می دهند که سبب تلاش صادقانه بیشتر در راستای حل مشکلات موجود می شود که باید در خدمت این عزیزان باشیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: رضایت مردم بسیار مهم و اساسی است که تلاش می کنیم تمام کارهای ما زمینه تحقق رضایت آحاد جامعه را فراهم کند.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که ضرورت دارد امکانات اولیه ای مانند گاز برای همه مناطق فراهم شود که داریم این کار را صورت می دهیم.

 

وی با بیان این که حمایت از ظرفیت های داخلی زمینه ساز شکوفایی کشور می شود، افزود: نیاز است تا همه اقدامات لازم برای حمایت از فعالان داخلی و کشاورزان انجام شود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: جامعه کشاورزی مشکلاتی دارند که باید در زمینه رفع آن کوشا بوده و از همه ظرفیت های موجود استفاده لازم و شایسته را داشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس بیان داشت: برگزاری جشنواره برنج، اقدامی خوب و شایسته برای حمایت از کشاورزان و معرفی خدمات و تلاش های این عزیزان است که همکاری لازم را صورت می دهیم.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: اجازه نمی دهیم فشار به کشاورزان وارد شود و تمام اهتمام ما در مسیر حمایت از این قشر عزیز و زحمتکش است که خدمات ارزنده ای صورت می دهند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: ضرورت دارد شعار ما می توانیم را طنین انداز کنیم و در مسیر تحقق خواسته های مردمی گام برداریم که زمینه ساز شکوفایی و توسعه می شود.

 

وی تصریح کرد: مدیران باید به صورت شبانه روزی آمادگی لازم در خدمتگزاری به مردم را داشته باشند که رضایت این عزیزان سبب رضایت پروردگار متعال می شود.

 

یوسفیان ملا افزود: تحقق مطالبات مردمی و تلاش برای گسترش رفاه جامعه باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد و با تمام توان در خدمت مردم هستیم.


حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر در این نشست، تصریح کرد: مردم خواستار خدمات و تلاش های ارزنده ای از سوی مدیران هستند که باید از همه فرصت ها در این مسیر بهره گیری کنیم.

 

وی بیان داشت: با توجه به پتانسیل های موجود باید خدمات لازم را به مردم انجام دهیم و رویکرد ما در مسیر همدلی و همزبانی به منظور رسیدن به شکوفایی باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: خدمت به مردم خاطرات زیبا و فراموش نشدنی را فراهم کرده و زمینه ساز رضایت و خشنودی آنان می شود که باید به دنبال این امر ارزنده باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که حمایت از کشاورزان امری مهم و اساسی است، گفت: ضرورت دارد تلاش های لازم صورت گیرد تا دومین جشنواره برنج در دابودشت برگزار شود.

 

گفتنی است، بخش های دابودشت و دشت سر از جمله مناطق مهم در تولید برنج کشور است که حمایت های لازم در توسعه خدمات و فعالیت های کشاورزی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است./1314/202/ب2

ارسال نظرات