۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۸۸۰
استاد دانشگاه:

مردم منتظر تحقق وعده تحول اقتصادی دولت هستند

استاد دانشگاه با بیان این که مردم منتظر تحقق وعده تحول اقتصادی دولت هستند، گفت: بسیاری از مدیران سهل انگاری دارند و حقوق های میلیونی نجومی می گیرند و عده ای از مردم محتاج نان شب خود هستند.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، بهرام برزگر، استاد دانشگاه امروز در مراسم شهادت امام صادق(ع) که در منطقه کلاکسر از توابع بخش مرکزی آمل برگزار شد با بیان این که رسالت امام صادق(ع) در تثبیت نظام اسلامی به عنوان بنیان گذار مکتب تشیع ستودنی است، گفت: اگر نقش و پویایی این امام همام نبود خبری از دین اسلام نبوده است.


وی ادامه داد: شرایط مناسبی در زمان امام صادق(ع) مهیا شد و بیش از چهار هزار نفر در مکتب ایشان مشغول تحصیل بودند و علمای گرانقدری را تربیت کرده است.


برزگر بیان داشت: این بزرگواران دارای جنبه های ملکوتی هستند و سرشت خدایی و مردمی دارند که امام صادق(ع) پایه گذار فضای فرهنگی و عرفان اسلامی بوده است.


مدیر پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که امروز ناامنی و بحران امنیتی خاص خاورمیانه نبوده و در دل اروپا ورود پیدا کرده است، گفت: داعش با انفجارهای متعدد و عملیات انتحاری در اقصی نقاط جهان به دنبال رعب و وحشت است و فضای ادامه کار آن ها تزلزل پیدا کرده و قلمرو تحت اختیار خود را از دست داده است.


برزگر با بیان این که گروه داعش جنایات بسیاری صورت می دهند و رحم و مروتی ندارند، افزود: دشمنان به دنبال آسیب پذیری جامعه اسلامی هستند که باید هوشیار و مراقب باشیم.


وی اظهار داشت: آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را در دستور کار خود قرار داده بود و در اوایل انقلاب جنگ و کودتا صورت دادند اما ایران اسلامی قدرت برتر است و تلاش های دشمنان در تمام عرصه ها با ناکامی مواجه شده است.


استاد دانشگاه فزود: جوانان با تحصیلات عالیه و نبوغ فکری و علمی بالا بیکار هستند که باید تلاش های شایسته ای برای رفع مشکلات آنان صورت گیرد و شاهد حقوق های میلیونی نجومی نباشیم.


برزگر افزود: ملت ایران در تمام عرصه ها پای نظام ایستاده و پایبند به ارزش ها است که مدیران باید گام های شایسته ای برای مردم بردارند و تحقق برنامه های دولت نیازمند همکاری قوای سه گانه است.


وی بیان داشت: اگر در برابر تکالیف خود کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم که ضرورت دارد خدمات ارزنده ای برای مردم ما صورت گیرد.


مدیر پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که فضای مجازی نسل جوان جامعه را تهدید می کند که نیاز است مراقبت و کنترل شایسته ای صورت دهیم، گفت: در برابر خون های پاک شهدا تکلیف داریم و باید پاسخگو باشیم.


برزگر با بیان این که مردم منتظر تحقق وعده تحول اقتصادی دولت هستند، افزود: بسیاری از مدیران سهل انگاری دارند و حقوق های میلیونی نجومی می گیرند و عده ای از مردم محتاج نان شب خود هستند.


وی با بیان این که وحدت و همدلی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: رسیدگی به امور مردم ضروری است که نزاع های سیاسی و جنجال آفرینی مدیران فایده ای به حال آنان ندارد.


برزگر با بیان این که مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مدیران باید با تمام توان در خدمت مردم بوده و برای رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند.


استاد دانشگاه اظهار داشت: فردی که با آرای مردم در مسند امور قرار دارد در تکلیف نمایندگی خود باید کوشا بوده و برای بهبود امور مردمی قدم های لازم را بردارد.


گفتنی است؛ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در مساجد و امام زادگان شهرستان آمل باشکوه خاصی و در مقام این امام همام برگزار شده است./202/1314/ب1

ارسال نظرات