۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۱۴۴
معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

فضا سازی فرهنگی، انقلابی و ارزشی میدان را از دست دشمنان می گیرد

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که عمده ترین جهت گیری ها باید برای جذب هر چه بیشتر جوانان باشد، گفت: فضاسازی فرهنگی، انقلابی و ارزشی میدان را از دست افراد ضدفرهنگ، ضد انقلاب و ضد ارزشی می گیرد.
فرهنگ فرهنگ حجت الاسلام والمسلمین تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان آذربایجان غربی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر نماز جمعه در 850 شهر کشور برگزار می شود.


وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب به امام جمعه خراسان شمالی در مراسم تحویل حکم اشاره و خاطرنشان کرد: به جوانان مؤمن، متدین و انقلابی بیشتر بها بدهید، زیاد در ارتباط باشید چرا که آنها از آرمان های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد.


وی در ادامه به رهنمودهای رهبری درباره سخنرانی جوانان و دانشجویان انقلابی پیش از خطبه ها، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نخستین نماینده ولی فقیه بودند که به این مطالبه حضرت آقا لبیک گفته و از دانشجویان انقلابی برای سخنرانی پیش از خطبه ها دعوت کردند.


وی تصریح کرد: در راستای تحقق رهنمودهای رهبری، موضوع سخنرانی جوانان در خطبه های نماز جمعه به صورت جدی ابلاغ شده است، امیدواریم با رایزنی های انجام شده با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها شاهد حضور دانشجویان انقلابی در خطبه های نماز جمعه و ارائه تحلیل و نظراتشان باشیم.


وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب «نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی و امام جمعه را فرماندهی قرارگاه معرفی می کنند» مدال ارزشمندی است و رسالت را صد چندان می کند.


وی افزود: عمده ترین جهت گیری ها باید برای جذب هر چه بیشتر جوانان باشد، فضاسازی فرهنگی، انقلابی و ارزشی میدان را از دست افراد ضدفرهنگ، ضد انقلاب و ضد ارزشی می گیرد.


معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: امروزه دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی جوانان ایرانی را از کشورهای همسایه گرفته و آموزش می دهند تا در آینده برای نفوذ به کشور بفرستند و در پست های مهم مدیریتی قرار دهند./936/202/ب2

ارسال نظرات