۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۳۹۹۵۴

انعقاد تفاهم نامه قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اداره کل زندان ها

به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی و تربیتی تفاهم نامه قرآني بين ادارات کل تبليغات اسلامي و زندان های استان بوشهر منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اداره کل زندان ها

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، به منظور توسعه برنامه هاي فرهنگي، آموزشي و قرآني در بين مددجويان، و با پي گيري هاي معاونت فرهنگی و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و برگزاري جلسات مشترك متعدد با مسؤولان اداره کل زندان های استان، تفاهم نامه همكاري قرآنی تنظيم، و به امضاي مدیران کل دو دستگاه رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست گفت: به منظور همکاری و اقدام مشترک در جهت توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و قرآنی دو دستگاه و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک و گسترش فعالیت های فرهنگی و تربیتی این تفاهمنامه بین دو دستگاه اجرایی منعقد می شود.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی همکاری مشترک در زمینه برگزاری دوره آموزشی آموزشیار قرآن کریم ویژه کارکنان و مددجویان اداره کل زندان ها، توسعه آموزش های عمومی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای خانواده های زندانیان و ساير موارد آموزشي را از بندهاي اين تفاهم نامه ذكر كرد.

وی افزود: همکاری و مشارکت جهت تامین و اعزام قاری و حافظ جهت برگزاري محافل انس با قرآن کریم در سطح ادارات زندان استان و استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی و روحانیون مفسرین و اساتید اعزامی جهت اجرای جلسات تفسیری و کارگاه های سبک زندگی قرآنی در زندان ها موارد دیگر این تفاهم نام را تشکیل می دهند.

مدیرکل زندان های استان بوشهر در حاشيه امضاي اين تفاهم نامه بر لزوم برنامه ریزی برای آموزش و حمایت همه جانبه از افرادی که به دلایل مختلف دچار آسیب های اجتماعی و عمل مجرمانه می شوند تاکید کرد.

حمیدرضا حیدری گفت: تلاش ما در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی و علوم قرآنی در زندان های استان متمرکز است و در راه تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امیدواریم که با تعامل و همکاری خوب زندان بتوانیم گام های موثری در زمینه اصلاح و تربیت مددجویان برداریم.

در خاتمه این نشست در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، عبدالحسین ناصری، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر به قرائت تفاهم نامه پرداخت و در پایان به امضای طرفین رسید./833/102/ب3

ارسال نظرات