۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۳۹۱۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

توسعه و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند عزمی ملی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ب بیان این که توسعه و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند عزمی ملی و مشارکتی همگانی است، گفت: برای تحقق این عزم همگانی، بایستی تعامل و همکاری بخش های مختلف سازمان با ادارت و نهادها گسترش یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در نشست با ستاد حجاب و عفاف این اداره کل به اهمیت اجرای فعالیت های تبلیغی در بحث حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف استان با در نظر گرفتن زمینه ایجاد فرصت ها و تهدید ها، به ارائه طرح های کاربردی در ترویج فرهنگ ارزش های اسلامی در جامعه بپردازد.

 

وی افزود: توسعه و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه نیازمند عزمی ملی و مشارکتی همگانی است، یقیناً یک ارگان یا اداره ای خاص نمی تواند در اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه موفق باشد و از این رو همگان باید احساس مسؤولیت کرده و دست در دست یکدیگر بدهند تا جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی داشته باشیم که در برای تحقق این عزم همگانی، بایستی تعامل و همکاری بخش های مختلف سازمان با ادارت و نهادها گسترش یابد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حفظ و مراقبت از عفت عمومی را وظیقه زنان و مردان دانست و بیان داشت: مردان با غیرت فردی و اجتماعی و زنان با آزرم و حیا باید عفت عمومی جامعه را حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام ستوده در بخش دیگری از سخنان به راهکارهای پیشرفت فعالیت های سازمان اشاره کرد و گفت: همکاری تمام عیار کارکنان با یکدیگر، مطالعه و آگاهی کامل در خصوص فعالیت ها، کار و فعالیت مستمر و مؤثر و تقدم منافع عمومی بر منافع شخصی از اصول چهارگانه در توسعه و پیشرفت فعالیت های فرهنگی و دینی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به مهم ترین آثار توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: توسعه فرهنگی و اجتماعی منجر به خودباوری در جامعه می شود و توانایی های بالقوه و خلاق انسان را در زمینه فرهنگی شکوفا می‌کند که این امر در شکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 

وی اظهار داشت: فرهنگ در جامعه به یک خرد جمعی نیاز دارد و  اگر به دنبال اصلاح جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی هستیم هر فردی باید در جایگاه خود باید در صدد حل مشکلات فرهنگی جامعه باشد.

 

حجت الاسلام ستوده با بیان این که توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می شود، خاطرنشان کرد:  توسعه فرهنگی در شکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهم و  بسزایی بر عهده دارد./937/202/ب2

ارسال نظرات