۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۴۱۳

رییس جمهور وارد کرمانشاه شد

رییس جمهور و هیأت دولت دقایقی پیش در قالب سفرهای استانی با استقبال امام جمعه و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسؤولان و نمایندگان مردم وارد استان شد.
سفر رییس جمهور به کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رییس جمهور به همراه هیأت دولت دقایقی پیش در قالب سفرهای استانی وارد استان شهید پرور کرمانشاه شدند.

 

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و دیگر مسؤولان با حضور در فرودگاه از رییس جمهور و هیأت دولت استقبال کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه با ابراز خوشحالی از حضور در استان شهید پرور و مرز دار کرمانشاه ابراز داشت: سفر به استان کرمانشاه، نخستین سفر استانی دولت تدبیر و امید پس از ماه پر خیر و برکت رمضان است.

 

رییس جمهور با بیان اهداف هیأت دولت از سفر به استان کرمانشاه بیان داشت: در این سفر طرح های مدنظر و به ویژه  طرح هایی که در سال 95 و 96 اجرایی و عملیاتی خواهد شد به استحضار مردم شریف استان خواهد رسید.

 

رییس قوه مجریه تصریح کرد: از دیگر برنامه های سفر به استان، حضور در جمع علما و فرهیختگان بوده و همچنین طی جلسه ای در شورای اداری استان طرح های مدنظر استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی از تشکیل یک جلسه برای توسعه استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که سفر هیأت دولت به استان مایه خیر و برکت و برای مردم غیور کرمانشاه باشد./202/857/ب1

ارسال نظرات