۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۸۹۶

روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه در منطقه شمال‌غرب گردهم آمدند

همایش مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت سپاه و بسیج استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه عاشورا برگزار شد.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در همایش مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت سپاه و بسیج استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان که در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه استان برگزار شد، بر ولایت‌مداری و بصیرت نیروهای خط امام تأکید کرد.


وی داشتن روحیه جهانی و عمل انقلابی را از جمله ویژگی های مهم بسیجیان دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که بدون داشتن چنین خصوصیتی نمی توان در عرصه جنگ نرم دشمنان موفق عمل کرد، چراکه اصلی ترین عامل موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اعتقاد و ایمان درونی آنها به مبانی دینی بود.


سردار کریمیان با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان نظام اسلامی ایران در قالب جنگ نرم، تصریح کرد: امروز با توجه به هجمه های بسیار سنگین استکبار جهانی علیه ایران در ابعاد فرهنگی با شدیدترین جنگ نرم مواجه هستیم که در این عرصه نقش بسیجیان بسیار تعیین کننده و تاثیرگذار است.


وی با تشریح وظیفه بسیجیان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و تشیع، گفت: در این عرصه همه ما وظیفه خطیر و تکلیف شرعی داریم که با دشمنانی که اعتقادات ما را از ریشه و اساس مورد تهاجم قرار داده اند، به مقابله برخیزیم؛ البته بدون شناخت از مواضع دشمن و کسب بصیرت نمی‌توان راه به جایی برد.


همچنین حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به این‌که ولایت‌مداری در میدان عمل لازمه کسب بصیرت در مقابله با دشمنان اسلام است، اظهار داشت: در شرایط کنونی بصیرت افزایی و روشنگری باید سرلوحه فعالیت های بسیج در عرصه جنگ نرم باشد.


وی با تأکید بر این‌که بسیجیان مرد روزهای سخت هستند و نباید در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب منفعلانه عمل کنند، افزود: بسیجیان پیروان حقیقی امامت و ولایت هستند و باید متحد، همفکر و همراه با آرمان های اسلام ناب محمدی، انقلاب و امام و شهدا در مسیر جهانی شدن اسلام گام بردارند.


حجت الاسلام کاملی با اشاره به این‌که ولایت‌مداری تنها با شعار دادن محقق نمی‌شود، گفت: اگر رهبر انقلاب بر مسأله اقتصاد مقاومتی و ضرورت اقدام و عمل در این عرصه تأکید دارند؛ همه وظیفه داریم در میدان عمل برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم./935/202/ب2

ارسال نظرات