۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۳۶۳۵۲
امام جمعه آمل:

سیره امام علی الگوی ارزشمند خدمت گزاری مدیران است

امام جمعه آمل گفت: سیره امام علی(ع) الگویی ارزشمند برای مدیران است که با تمام عشق و زیبایی برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و در این راستا کوشا بوده است.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل شب گذشته در همایش دهیاران بخش های دابودشت و دشت سر آمل با بیان این که در روستاها صفا و صمیمیت، دستگیری از همدیگر و عشق و محبت فراوان است، گفت: غالب مردم روستاها با هم وابستگی فامیلی و محبتی دارند.

 

وی افزود: دهیاران با مجموعه مردم سر و کار دارند که باید به زیبایی عمل کنیم و همه نگاه ها را در خدمت به مردم ببینیم که ارزشمند است و مردم قدردانی داریم.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: هیچ کاری زیباتر از خدمت به مردم نیست که حرکت در این مسیر ارزنده آرامش خاطر به انسان می دهد.

 

حجت الاسلام مرتضوی اظهارداشت: سیره امام علی(ع) الگویی ارزشمند برای مدیران است که با تمام عشق و زیبایی برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و در این راستا کوشا بوده است.

 

وی با بیان این که باید کاری کنیم تا زمینه رضایت حضرت حق فراهم شود که برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای انسان دارد، افزود: مدیران باید به وظایف خود به درستی عمل کنند که حضرت حق عزت و عظمت گرانقدری به انسان می دهد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که خدمت به مردم دستاوردها و برکات ارزشمندی دارد، گفت: ضرورت دارد از همه فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کرده و تلاش های شایسته ای را برای این عزیزان صورت دهیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: مدیران و دهیاران این فرصت خدمت گزاری را غنیمت دانسته و عزم جدی برای خدمت گزاری صادقانه و خالصانه داشته باشند.

 

بهرام حیدری، بخشدار دابودشت با گرامی داشت روز دهیار اظهارداشت: ما وارث ارزش های انقلاب و میراث تعالیم ناب دینی، امام خمینی(ره) و شهدا هستیم که تکالیف بسیاری داریم.

 

وی با بیان این که انقلاب، نظام و اسلام امانت هایی هستند که باید به خواسته ها و مطالبات مردم توجه کرده و مشکلات مردم را رفع کنیم، گفت: صداقت و راستگویی بزرگ ترین سرمایه است که باید صادقانه با مردم سخن گفته و در این راستا کوشا باشیم.

 

بخشدار دابودشت ادامه داد: مردم ما صبور و بزرگ هستند که اگر سخن صادقانه بشنوند همراه می شوند و باید خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهیم.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری کردند که باید با تمام توان در راستای تحقق شعار سال کوشا باشیم.

 

حیدری با بیان این که مردم، دهیار و شورا یک هدف را دنبال کنند حتما به نتیجه می رسند و دهیاران نقش ارزنده ای در اداره کشور دارند، افزود: مسؤولیت در نظام اسلامی یک توفیق است که باید پاسخگو باشیم و ضرورت دارد ظرفیت ها را شناسایی و فعال کنیم که پویایی در دهیاری ها حرف اول را می زند.

 

وی اظهارداشت: اولویت باید روستاها باشد و حمایت های ویژه ای صورت گیرد که نگاه اصولی به روستاها داشته و به دهیاران اعتقاد کامل داریم.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل افزود: دهیاران صاحبان تدبیر و برنامه و حلقه واسط مجموعه بزرگ جمعیتی روستاها و دولت هستند.

 

معاون استاندار مازندران اظهارداشت: دهیاری ها و شوراهای اسلامی از برکات نظام اسلامی است که تا قبل از آن شاید روستاییان در اداره امور مملکتی کمترین نقش را داشته اما الان جایگاه اثربخشی دارند.

 

وی اظهارداشت: بیمه روستایی باید به خوبی در میان مردم تبیین شود که دهیاران و بخشداران نقش ارزنده ای در این راستا دارند و باید این فرصت را غنیمت بدانیم.

 

منفرد افزود: جلسه کارگروهی در اسرع وقت به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات دهیاران برگزار می شود و تلاش می کنیم در راستای رفع آن کوشا باشیم.

 

فرماندار ویژه آمل افزود: در تدوین برنامه های توسعه محور باید کوشا باشیم تا روستاهای توسعه یافته ای داشته باشیم و ضرورت دارد تعدادی از روستاها به قطب گردشگری تبدیل شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات