۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۳۵۸۷۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حضور پر شور مردم در روز قدس اضمحلال رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور پرشور مردم در روز قدس اضمحلال رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت‌الاسلام‌ جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس و ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: این حرکت‌ها و این راهپیمایی‌ها دارای برکات و آثاری است که از جمله آن حرکت رژیم صهیونیستی به سمت اضمحلال است.

 

وی با بیان اینکه آن‌ کسانی که تصور حکومت و سلطه بر غرب آسیا را داشتند، امروز توانایی صیانت از خود را ندارند، تصریح کرد: اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی با حرکت‌های جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نزدیک است، رژیم صهیونیستی آرام‌ آرام به سمت نابودی حرکت می‌کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی یکی از نتایج و برکات روز جهانی قدس را سردرگمی و ترس رژیم صهیونیستی دانست و ابراز داشت: در سراسر جهان به‌ ویژه در کشورهای اسلامی و کشورمان ایران و تمام مردم آزادی‌خواه اعم از پیر و جوان، مرد و زن از طبقات مختلف در این راهپیمایی حضور یافتند و ایفای وظیفه کردند.

 

وی ادامه داد: این حداقل وظیفه ما در قبال نیروهای مقاومت، مبارزان و مجاهدین فلسطینی است که در تیررس دشمن  همواره با رژیم اشغالگر قدس مبارزه می‌کنند، بهتر است بدانیم اراضی فلسطین در سال ۱۹۴۸ میلادی اشغال شد و اولین جنگ اعراب و اسرائیل اتفاق افتاد و در حال حاضر در حدود ۶۸ سال است که این اراضی و قدس شریف در اشغال صهیونیست‌ها قرار دارد.

 

امام‌جمعه اهر افزود: رژیم صهیونیستی تا آنجا که توانسته‌اند به جنایت و ظلم و کشت و کشتار دست‌ زده‌اند و مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال این‌ همه ظلم و ستم نه‌ تنها سکوت اختیار کرده‌اند بلکه از اسرائیل غاصب حمایت کرده و این رژیم غاصب را تقویت می‌کنند و در برابر افکار عمومی جهان چنین بی‌شرمی‌هایی را به نام حقوق بشر انجام می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: قبل از روز جهانی قدس تحرکی آن‌چنانی وجود نداشت اما بعد از آنکه این روز یعنی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان المبارک هر سال از طرف حضرت امام(ره) معمار کبیر انقلاب به‌ عنوان روز جهانی قدس اعلام شد، انتفاضه مسجدالاقصی قدیم در سال ۱۹۸۷ میلادی و انتفاضه مسجدالاقصی جدید در سال ۲۰۰۰ میلادی شروع شد.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: شبکه استکباری و صهیونیستی با تمام وجود تلاش می‌کنند تا نام فلسطین را از اذهان مردم به ویژه مردم مسلمان پاک کرده و به فراموشی بسپارد و سعی دارد که نام فلسطین از بین برود و در جایی تکرار نشود، اما دوراندیشی امام راحل نقشه شوم آن‌ها را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران اسلامی در روز قدس بار دیگر با حضور گسترده خود با آرمان استکبارستیزی و صهیون ستیزی امام راحل تجدید پیمان کردند، ابراز داشت: این راهپیمایی‌ها و فریادهای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین سبب شده است که امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی مستأصل‌ تر باشد./854/302/ب2

ارسال نظرات