۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۳۵۸۴۰

مدرسه علمیه جعفریه مشهد در سطح ۲ طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه جعفریه مشهد، تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول از فارغ التحصیلان سطح یک حوزه علمیه خراسان در سال تحصیلی96-95 به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.
پوستر پذیرش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدرسه علمیه جعفریه مشهد تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول از فارغ التحصیلان سطح یک حوزه علمیه خراسان در سال تحصیلی 96-95 به صورت محدود دانش پژوه می پذیرد.


بر اساس این گزارش، اتمام کامل سطح یک حوزه علمیه، قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به حضور تمام وقت در برنامه های مدرسه از شرایط پذیرش این مدرسه است، بهره مندی از اساتید مجرب برای تدریس، استفاده از اساتید ناظر به مباحثات و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از مزایای پذیرش این مدرسه نیز می باشد.


یادآور می شود این ثبت نام که تا 30 مرداد ماه ادامه دارد، طلاب می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این مدرسه به آدرس www.jafariekh.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

خاطر نشان می شود، طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن 05132227371 تماس و یا به آدرس چهارراه خسروی، اندرزگوی 17، کوچه دوم سمت راست جنب فاطمیه شیرازی ها مراجعه کنند./303/859/ب1

ارسال نظرات