۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۵۱۹
استاندار خوزستان:

روز قدس نمایان کننده عزم و اراده مردمی است

استاندار خوزستان با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: این حرکت عظیم را نمايان كننده عزم و اراده مردمي می دانم.
قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار استان برای شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مظلومان چنین روزی را نمایان کننده عظم و اراده مردمی برشمرد.

 

 متن این پیام به شرح ذیل آمده است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز بزرگترین یادگار امام راحل و بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است.

 

 روز قدس، روز عهد و پيمان با واژه های ايثار، مقاومت و عدالت خواهی است. اين روز بزرگ نه تنها به مردم مظلوم فلسطين بلكه متعلق به همه جهانيان است، روزی که مظلومان وعدالت خواهان فریاد ايستادگي حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند ایستادگی و مقاومتی که همیشگی بوده است.

 

حضور پرشور مردم مومن و ولايت مدار خوزستان در راهپيمايي ويژه اين روز، نشان دهنده اين است كه روحيه ايثار و مقاومت و مبارزه عليه استكبار و حكومت هاي ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود. 

 

اینجانب با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام این حرکت عظیم را نمايان كننده عظم و اراده مردمي می دانم که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده اند./9456/303/ب3

 

ارسال نظرات