۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۳۴۶۴۰
امام جمعه سرپل ذهاب:

برخورد جدی با متخلفان ریشه فساد را می خشکاند

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به لزوم پایبندی به قانون گفت: برخورد جدی با متخلفان ریشه فساد را می خشکاند و پایبندی همه مردم به قانون موجب شکل گیری جامعه آرمانی خواهد شد.
حجت الاسلام مجید صفدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ظهر امروز با حضور در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی ابراز داشت: عدالت رکن اساسی در امنیت و پیشرفت جوامع است.

 

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: شهدای هفتم تیر با هدف برقراری عدالت و ظلم ستیزی راه خویش را برگزیدند و اکنون تداوم اهداف آن ها و عدالت گستری در جامعه به معنای گام نهادن در راه شهدای هفتم تیر است.

 

وی ادامه داد: راه شهدا راه حق و حقیقت است و این فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج و نهادینه شود زیرا با ترویج این فرهنگ، اقتدار و عظمت نظام حفظ شده و دشمنان را به وحشت می اندازد.

 

حجت الاسلام صفدری بیان داشت: عدالت گستری در جامعه موجب تحقق اهداف اسلام و انقلاب شده و قانون الهی در جامعه بکار بسته می شود زیرا عدالت گستری از اهداف اسلام است.

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به نقش شهدای هفتم تیر ماه در حفظ انقلاب گفت: شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب در راه تداوم اهداف انقلاب به شهادت رسیدند و اکنون حفظ و تقویت انقلاب از هر امری با اهمیت تر است.

 

وی همه مردم را در برابر قانون یکسان خواند و اظهار داشت: همه مردم باید به قانون پایبند بوده و قانون در مقابل همه افراد یکسان و با عدالت برخورد کند در این صورت جامه ای آرمانی شکل خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام صفدری در پایان عنوان داشت: قانون باید قاطع و محکم بوده و در برابر متخلفان با قدرت عمل کند، برخورد جدی با متخلفان ریشه فساد را در کشور می خشکاند./857/202/ب3

ارسال نظرات