۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳
کد خبر: ۴۳۴۲۴۱
حجت‌الاسلام و المسلمین طائب:

مدافعان حرم با درک صحیح در مسیر ایثار و جهاد گام نهادند

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب گفت: مدافعان حرم نخبگانی هستند که حساسیت زمان را درک کرده‌ و گام در مسیر ایثار و جهاد نهادند تا از اسلام و کشور دفاع کنند.
طائب

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و رئیس قرارگاه عمار، شامگاه  3 تیر ماه در اولین سالگرد شهید مدافع حرم حسن غفاری که در مسجد رضوی شهرری برگزار شد، گفت: مسلمانان وظایفی در مقابل عاشورا و امام حسین(ع) دارند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به کلام امام حسین(ع) در روز عاشورا که فرمودند «هل من ناصر ینصرنی» اظهار داشت: امام حسین(ع) شخصیتی حقیقی و حقوقی داشت، ایشان برای شخصیت حقوقی خود از مردم یاری طلبید تا مردم از امامت که حق او بود دفاع کنند و طلب یاری امام حسین(ع) در راستای صیانت از امامت بود و تا روزی که امامت در عالم هستی وجود دارد این طلب نیز در جای خود باقی است. 

 

رئیس شورای قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر ما امروز بخواهیم جواب هل من ناصر ینصرنی امام عصر(عج) را بدهیم باید ایشان را بشناسیم و بدانیم که ایشان از ما چه انتظاری دارد، گفت: امام زمان(عج) امروز عمر خود را در اضطرار سپری میکند و اضطرار یعنی انسان در شرایطی تحمیلی قرار بگیرد که حق هر گونه اقدام از او گرفته شده باشد. 

 

وی با اشاره به کل ارض کربلا، عنوان کرد: امروز در جهان هیچ مکان امنی وجود ندارد که امام زمان(عج) در آنجا ظهور کنند زیرا استکبار جهانی درصدد نابودی ایشان بر آمده است. 

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با شهادت خویش از اضطرار خارج شد، بیان داشت: اما وجود مبارک امام زمان(عج) برای خروج از اضطرار نیاز به حضور افراد عاشورایی دارد تا مانع شهادت ایشان به دست مستکبران شوند.

 

رئیس شورای قرارگاه عمار با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلا است، عنوان کرد: فرمایش امام راحل در زمان انقلاب فراخوانی برای حمایت از امام زمان(عج) بود تا با حذف شاهنشاهی و انقلاب پرچم را به صاحب اصلی تحویل دهد تا ایشان را از اضطرار خارج کند. 

 

وی افزود: کسانی که موجب شهادت حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) شدند یهود بودند و امروز گروه تکفیری داعش برای یهود شمشیر می‌زند و اگر این غده سرطانی عقب رانده نشود ظهور محقق نخواهد شد.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه، گفت: اگر کسی می‌خواهد بداند در سوریه و عراق چه می‌گذرد به فریادهای طرف مقابل توجه کند زیرا همگی به نفع صهیونیسم سخن می‌گویند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان خاطر نشان کرد: مدافعان حرم نخبگانی هستند که حساسیت زمان را درک کرده‌اند چرا که اگر ما بخواهیم خانه خدا را برای ظهور امام عصر(عج) مهیا کنیم تنها با نابودی اسرائیل و حفظ سوریه امکان پذیر است./202/813/ب1

ارسال نظرات