۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۳۳۳۳۶

اعلام شرایط پذیرش مدرسه علمیه المهدی اهواز در سال تحصیلی جدید

مسؤول آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با اشاره به این که روند پذیرش این مدرسه در حال اجرا است، گفت: اولویت پذیرش در سال جاری با مناطق زرگان، زویه و حاشیه این مناطق است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید هاشم هاشمی، مسؤول آموزش مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به این که شرایط پذیرش در این مدرسه، شرایط عمومی حوزه های علمیه است، ابراز داشت: اولویت پذیرش مدرسه علمیه المهدی(عج) در سال جاری، مناطق زرگان، زویه و حاشیه این مدرسه خواهد بود.

 

مسؤول آموزش مدرسه امام المهدی (عج) گفت: ساکنین مناطق حاشیه این مدرسه می توانند بدون آزمون ورودی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر این که روند پذیرش این حوزه در حال اجرا است، بیان کرد: تعداد پذیرش امسال در حال حاضر به 17 نفر رسیده است که از این تعداد، 9 نفر با آزمون ورودی پذیرش شدند.

 

مسؤول آموزش مدرسه علمیه المهدی (ج) گفت: در حال حاضر این مدرسه تعداد 45 نفر طلبه دارد که در پایه های 1 تا 4 مشغول به تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام سید هاشم هاشمی در پایان با اشاره به این که برای پذیرش طلاب جدید در این حوزه تلاش بیشتری خواهد شد، گفت: حوزه المهدی (عج) دارای اساتید و ظرفیت زیادی برای پذیرش طلاب است./303/9466/ب1

ارسال نظرات