۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۳۲۲۱۵
با حضور رییس شورای شهر تهران رونمایی شد؛

کتاب عارفانه های شهید چمران و نرم افزار جامع شهید چمران

کتاب عارفانه های شهید چمران و نرم افزار جامع شهید چمران با حضور رییس شورای شهر تهران و نماینده دبیرکل حزب الله لبنان در تهران رونمایی شد.
چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب عارفانه های شهید چمران و نرم افزار جامع شهید چمران عصر دوشنبه بیست و چهارم خردادماه با حضور مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، صفی الدین  نماینده دبیرکل حزب الله لبنان در تهران، محمود عاطفی رییس بسیج صدا و سیما و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

 

صفی الدین با اشاره به نیاز انقلاب های دنیا برای آشنایی با انقلاب اسلامی و قهرمانانی همچون شهید چمران، باکری و... گفت: نیاز امروز ما راه اندازی مراکز تخصصی ترجمه در سطح حرفه ای است تا تمامی جوامع با شخصیت این قهرمانان آشنا شوند.

 

وی افزود: شهید چمران شخصیت جامعی است که نیاز به ترجمه آثار وی بسیار احساس میشود به همین خاطر رایزنی هایی در جهت ترجمه آثار این شهید و آثار انقلاب اسلامی انجام شده است تا حرکت و تلاش بیشتری در این مورد صورت گیرد.

 

صفی الدین همچنین با اشاره به کتاب عارفانه های شهید چمران گفت: این مجموعه برگرفته از کتاب خدا بود و دیگر هیچ نبود است که شامل خاطرات تاریخ دار شهید چمران به زبان عربی می باشد./819/202/ب3

ارسال نظرات