۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۳۱۴۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

بدعهدی آمریکایی در قضیه برجام بار دیگر چهره منفور این کشور را آشکارتر کرد

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: مقام معظم رهبری با اطلاع و پیش بینی از بدعهدی آمریکایی ها در اجرای برجام بر مسأله تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در سال جدید تأکید کردند.
آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام رضا محمدنسب، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: مقام معظم رهبری با اطلاع و پیش بینی از بدعهدی آمریکایی ها در اجرای برجام بر مسأله تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در سال جدید تأکید کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غربی ها ثابت کردند که نمی توان به وعده های آنها امیدوار بود، خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکایی در قضیه برجام بار دیگر چهره منفور این کشور را به اثبات رساند.

 

حجت الاسلام محمدنسب با بیان این که عملکرد سیاه مقامات آمریکایی در 37 سال گذشته بر چهره کریح و دروغین این کشور صحه می گذارد، گفت: بررسی مواضع و عملکرد این کشور در برابر ملت ایران نشان دهنده اوج خباثت مقامات آمریکایی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، خاطرنشان کرد: کارنامه آمریکایی ها در برابر ملت بزرگ ایران سرشار از نیرنگ و فریب است و در جریان مذاکرات اخیر نیز مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهدی آمریکایی ها به مسؤولان گوشزد کرده بودند.

 

امام جمعه میاندرود با اشاره به این که آمریکایی ها در هر دوره ای از هر تلاش بین المللی برای تضعیف و انزوای ایران اسلامی استفاده کردند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداشته و دارند و با آنها در هیچ کاری همکاری نخواهند کرد.

 

وی، ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که مردم ما فریب لبخندهای آمریکایی را نخواهند خورد، گفت: این ملت رنج ها و مشکلات زیادی را از سیاست های ظالمانه و مستکبرانه آمریکایی ها در دهه های اخیر متحمل شدند

 

حجت الاسلام محمد نسب با بیان این که نظام سلطه پس از شکست در عرصه نظامی به تحریم علیه ملت ایران روی آورد، تصریح کرد: اما تحریم ها نه تنها تأثیری بر اراده ملت ایران نداشت بلکه زمینه ای را برای پیشرفت و ترقی کشورمان در عرصه های مختلف فراهم کرد.

 

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تحریم های غرب امروز به کشوری مقتدر و بلامنازع در عرصه جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بپذیرند که دوران قلدری به پایان رسیده و امروز ملت ها برای کشورمان تصمیم می گیرند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

امام جمعه میاندرود با بیان این که امروز دنیا به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی پی برده است، افزود: آمریکایی ها می دانند که هیچ طرح و برنامه ای بدون نظر ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه قابلیت اجرا ندارد.

 

حجت الاسلام محمد نسب با اشاره این که دشمنان از اوایل انقلاب تاکنون با دسیسه های مختلف برای براندازی این نظام تلاش کرده اند، یادآور شد: مردم انقلاب و نظام ما با دارا بودن ولایت فقیه بعنوان ستون و عمود خیمه انقلاب، از هیچ توطئه و نیرنگی نمی هراسند و همچنان پای ارزشهای این انقلاب باقی خواهند ماند.

 

وی موفقیت در تحقق اقتصاد مقاومتی را منوط به داشتن روحیه انقلابی دانست و گفت: اگر مسؤولی این روحیه را نداشته باشد نمی توان به تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور امیدوار بود.

 

امام جمعه شهرستان میاندرود، پیشرفت و توسعه کشور را در گرو تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسأله اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی به خوبی در بخش های مختلف کشور اجرایی شود شاهد تقویت بنیه اقتصادی کشور خواهیم بود.

 

حجت الاسلام محمد نسب با بیان این که متأسفانه با توجه به تأکیدات چند ساله مقام معظم رهبری درباره مسأله اقتصاد مقاومتی هنوز اقدام اثربخشی در لایه های مهم کشور صورت نگرفته است، افزود: تنها با شعار و سخنرانی نمی توان به تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در کشور امیدوار بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اعتبارات کم بخش فرهنگی، بیان کرد: علیرغم توطئه ها و هجمه های گسترده فرهنگی غرب علیه مبانی دینی ما، با اعتبارات ناچیز فرهنگی نمی توان در برابر این هجمه ها ایستادگی کرد.

 

حجت الاسلام محمدنسب با انتقاد از واردات محصولات کشاورزی در زمان برداشت کشاورزان استان، اضافه کرد: واردات باید کنترل شود و در زمان برداشت محصول کشاورزان وارداتی نداشته باشیم./1317/202/ب2

ارسال نظرات