۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۳۰۴۸۴
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای جهانیان است

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: انقلاب را با طمع، سازش‌کاری و سیاسی‌کاری نمی‌توان حفظ کرد، این نظام با افراد طمع‌کار به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
حجت اسلام حسین ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای اعظم تبریز انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت مأموریت الهی امام راحل بود.

 

وی تصریح کرد: انقلاب سال 57 یک انقلاب اسلامی و مبانی قرآنی بود، انقلاب ایران یک انقلاب بر پایه اسلام ناب محمدی بود که امام راحل آن را بنیان نهاد.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ویژگی حضور درصحنه امام راحل، خاطرنشان کرد: امام خمینی با تأسی از سیره رسول اکرم (ص) خود به میدان آمد و با دشمن مبارزه کرد و جامعه را به سمت اسلام ناب سوق داد و اسلام را در متن جامعه به اجرا درآورد.

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی‌به‌خود و مردم بنانهاده شد، ابراز داشت: امام راحل انقلاب را به عرصه عمل رساند و شعار نه شرقی و نه غربی را محقق کرد و نظامی متکی‌به‌خود و ظرفیت‌های درونی ملت خود بنیان‌گذاری کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای جهانیان دانست و ادامه داد: اقدامات ریشه‌ای امام خمینی (ره) در انقلاب احیای اسلام، اعاده حیثیت مردم، ایجاد و آغاز تمدن و نهضت اسلامی، احیای خودباوری و غرور در ایران، اثبات نه شرقی و نه غربی، افشای چهره‌های نفاق، مبارزه با استکبار جهانی بود.

 

وی تداوم راه امام و حفظ ارزش‌های اسلامی را وظیفه امروز خواند و افزود: با حفظ وحدت، دشمن‌شناسی، عدم رفاه‌طلبی، بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار ولایتمداری اهداف این نظام الهی محقق خواهد شد.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز امام خامنه‌ای را خلف صالح امام راحل دانست و اذعان داشت: گفتار ایشان گفتار امام، رفتارشان رفتار امام، مشی و مرامشان شبیه امام، اقدامشان تبعیت از امام بوده و توصیه‌های وی، توصیه به رهنمودهای امام خمینی (ره) است.

 

وی بالاترین وظیفه امروز را حرکت درراه امام و رهبری خواند و ادامه داد: از صدر اسلام افرادی بودند که امام زمان خود را شناختند ولی از او تبعیت نکردند، ولی باید امروزه علاوه بر شناخت، از ولی‌فقیه تبعیت کنیم و بدانیم که سعادت امروز کشور درگرو حرکت در مسیر ولایت‌فقیه است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امروز راه و مسیر امام را روشن نگاه داشته است که مردم بر آرمان‌های امام استوارند.

 

وی بابیان اینکه مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی نقش غیرقابل‌انکاری داشتند و در حقیقت تبریز لبریز از ایمان است، افزود: انقلاب را با طمع، سازش‌کاری و سیاسی‌کاری نمی‌توان حفظ کرد، این نظام با افراد طمع‌کار به سرمنزل مقصود نخواهد رسید./854/202/ب

ارسال نظرات