۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۲۹۰۰۵
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب زمینه ساز حل مشکلات کشور می شود

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: رهبری مطالبات روشنی برای حل مشکلات مردم دارند و باید به گونه ای عمل کنیم تا مورد تذکر جدی رهبر معظم انقلاب قرار نگیریم.
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در جلسه شورای اداری آمل و آیین تودیع و معارفه امام جمعه آمل اظهارداشت: وقتی انسان برای خدا فکر و عمل کند برکات فروانی نصیب او می شود.

 

وی تصریح کرد: امروز در جامعه اسلامی یکی از اولویت های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و فردی در این راستا است تا برای خدا کار کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: نمازجمعه از تریبون های نظام اسلامی است که وابسته به رهبری بوده و مهم ترین رسالت آن دعوت مردم به انجام کارهای خدایی است.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در هر جمعه این مطلب به مردم تفهیم می شود که همه ما باید بر این بیاندیشیم وقتی با خدا باشیم پیروزی برای ما حاصل می شود.

 

وی ادامه داد: همه دشمنان می خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند که در عوض اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی روزافزون شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: اراده خدایی سبب می شود تا همه توطئه های دشمنان به خودشان برگردد که باید این امر ارزشمند و گرانقدر خدایی بودن را تقویت کنیم.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: نمازجمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از برکات آن دعوت به خدا، وحدت و صمیمیت است که با وحدت می توانیم به پیروزی برسیم.

 

وی با بیان این که هرکسی به دنیا وابسته شود ریشه خود را ویران می کند که دلبستگی به دنیا سبب گمراهی انسان است، گفت: ضرورت دارد کارهای خود را برای خداوند متعال انجام دهیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که نمازجمعه باید توسعه عظیمی پیدا کند که می توانیم در این مسیر گام های ارزشمندی برداریم، افزود: این تصمیم جابجایی امام جمعه آمل در راستای گسترش ظرفیت این شهرستان بوده است.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: حجت الاسلام رحمانی به نحو شایسته ای انجام وظیفه کرده و فعالیت های ارزنده ای صورت دادند که هیچ زمانی وظیفه روحانیت به پایان نمی رسد و حجت الاسلام مرتضوی نیز در هر شهری در عرصه های مختلف زمینه ساز خدمات ارزشمندی بودند.

 

وی تصریح کرد: باید خدمت رسانی شایسته ای به مردم داشته باشیم که روحانیت نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: رهبری مطالبات روشنی برای حل مشکلات مردم دارند و باید به گونه ای عمل کنیم تا مورد تذکر جدی مقام معظم رهبری قرار نگیریم.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که بالندگی حوزه باید در حدی قرا گیرد تا آینده را با همین تفکر پیش برد، گفت: همه ما وظیفه برای آماده کردن زمینه خدمت رسانی دولتمردان به مردم را داریم.

 

وی تصریح کرد: آمل ظرفیت بالایی دارد و هنوز برای فضا برای استخراج گنجینه های ناشناخته این شهرستان باز است.

 

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی در مدت 11 سال و 8 ماه امامت جمعه آمل تقدیر و حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر بعنوان امام جمعه جدید آمل انتخاب شد./1314/202/ب3

ارسال نظرات