۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۸۷۴۱
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

پرهیز از اظهار نظرهای دوپهلو، ویژگی بارز آیت الله جنتی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ویژگی های بارز آیت الله جنتی این است که مواضع صریح و انقلابی خود را درباره امام و رهبری به صورت شفاف بیان و از انقلاب طرفداری می کنند.
موسوی اصفهانی

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در همدان، با اشاره به انتخاب آیت الله احمد جنتی به ریاست مجلس خبرگان ابراز داشت: خداوند را عاجزانه شاکریم که آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان شد.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب گفتند که به این سه نفر رأی ندهید ولی نمایندگان خبرگان اثبات کردند؛ کسی که امتحان خود را پس داده است به هیچ فردی ترجیح نمی دهند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: انتخاب ریاست خبرگان امر مهمی بود که برداشته شد و امید است تا نمایندگان محترم خبرگان قدم های بعدی را در راه پیگیری مطالبات رهبری بردارند.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان، افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن مجلس خبرگان باید در جامعه تزریق شود و در این صورت است که جامعه انقلابی باقی خواهد ماند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ویژگی های بارز آيت‌الله جنتی این است که مواضع صریح و انقلابی خود را درباره امام و رهبری به صورت شفاف بیان و از انقلاب طرفداری می کنند.

 

وی شفاف بودن مواضع  اسلامی و الهی را در باره شخصیت آیت الله جنتی برجسته دانست و گفت: ایشان دو پهلو صحبت نمی کنند و مسائل را به صورت صریح مطرح می کنند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب بر روی این سه نفر تأکید داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی تصریح کرد: پیام این انتخابات برای دوستان و دشمنان بسیار صریح است و آن این است؛ مردمی که انقلاب کرده اند از این انقلاب خسته نشده و در مقابل تحریم تسلیم نشده و از جنگ عقب نشینی نخواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: مردم با توکل و استقامت در برابر استکبار و صهیونیست مبارزه را ادامه خواهند داد./302/979/ب1

ارسال نظرات