۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۲۸۳۹۰
مسؤول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان:

سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اهواز برگزار شد

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان اهواز از حضور چهار هیأت داوری 20 نفره در این مسابقات خبر داد.
قرآن

ناصر دغاعله، مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان اهواز که روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال جاری در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در اهواز همچون سایر شهرستان ها در رشته های دعاخوانی، حفظ، قرائت، معارف، اذان، و ترتیل، ابتهال و تواشیح برای خواهران 30  و برادران 31 اردیبهشت ماه سال جاری در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

 

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان این که تلاش شد تا سی و نهمین دوره مسابقات شهرستانی نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شود، ابراز داشت: وجه تمایز این دوره با دوره های گذشته در هیأت داوران بود که در آن چهار هیأت داوری به طور همزمان به داوری پرداختند.

 

دغاغله با اشاره به این که در این دوره دو هیأت داوری 10 نفره برای خواهران و دو هیأت داوری 10 نفره برای برادران تدارک دیده شد، خاطرنشان کرد: هیأت داوران مرکب از پنج نفر و به طور همزمان و با خیالی راحت و بدون هیچ گونه استرس و فشار روحی به داوری در رشته های مختلف پرداختند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که داوری همزمان هیأت های داوری بر کمیت و کیفیت و عدالت گری مسابقات افزود، تصریح کرد: مسابقه دهندگان نیز بدون صرف وقت و در نزدیک ترین زمان به اجرای مسابقه  پرداختند در حالی که در دوره های گذشته وقت زیادی اتلاف می شد و در این دوره داور متخصص در هر رشته حضور یافته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و اختتامیه آن که قاریان با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند، گفت: ۲۵ حافظ، قاری و فعال قرآنی برادر از خوزستان با همکاری امور قرآنی سازمان اوقاف استان در 29 اردیبهشت ماه سال در کنار سایر قراء و حافظان جهان اسلامی محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدند./9456/303/ب2

ارسال نظرات