۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۴۳۶
آیت الله طبرسی:

شهدای مدافع حرم ضامن بقای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: شهدا در طول دفاع مقدس از مرزهای ما دفاع کردند و اکنون مرزهای ما برای حفظ تمامیت ارضی به کشورهایی همچون سوریه کشیده شده است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم رادمهر در ساری گفت: امروز این شهدا که بنام شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) از جان و خون پاکشان می گذرند نه تنها مدافع حرم هستند بلکه مدافع قرآن و اسلام بوده و اگر ما در کشورمان امنیت داریم به برکت خون همین عزیزان هست.

 

وی خطاب به شهید مدافع حرم گفت: ما با دیدن شما به جای اینکه روحیه بدهیم روحیه می گیریم شما خانواده های شهدا نور چشم ملت ما هستید و مابه شما افتخارمی کنیم و باید قدردان شما باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون به برکت خون شهدا، شهید پروری و شهادت طلبی، ایران بعدی جهانی پیدا کرده و تاثیرگزاری‌اش بر منطقه خاورمیانه و حتی مناطق دور دست بر همگان هویدا شده و موجب ثبات و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که شهادت طلبی ریشه در اعتقادات مذهبی مردم دارد، گفت: امروز نیروهای اصیل انقلاب  با جان و دل در آن سوی مرزها از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

 

وی ادامه داد: ما مدیون کسانی هستیم که با نثار جانشان شرایطی را مهیا می کنند که می توانیم در فضای امنی زندگی کنیم و نیز خانواده هایمان از امنیت لازم برخوردار باشند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امنیت در کشور به روحیه شهادت طلبی و ایثارگرانه‌ای برمی‌گردد که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اقتداری که در پشت شهادت و شهادت طلبی است بهتر از هر نوع سرمایه ای است و این یک سرمایه ملی به شمار می رود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا و همدستان منطقه‌ای او هجمه‌های سنگینی را علیه رژیم مقاومت سوریه به وجود آوردند، بیان کرد: نوک پیکان مقاومت از کشور سوریه آغاز شد که دشمنان اسلام را به طور کامل در این کشور زمینگیر کرد.

 

وی با تأکید بر این که شهدای مدافع حرم ضامن بقای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، افزود: امروز در جهان تنها نیستیم؛ چرا که آزاداندیشان و مخلصان در راه خدا الگوی خود را از انقلاب و دفاع‌مقدس فرا گرفته‌اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: شهدا در طول دفاع مقدس از مرزهای ما دفاع کردند و اکنون مرزهای ما برای حفظ تمامیت ارضی به کشورهایی همچون سوریه کشیده شده است.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم جزو مظلوم ترین شهدای انقلاب از آغاز تا امروز هستند، افزود: امروز خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حرم حضرت زینب(س) و سرزمین سوریه است.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: شهدای مدافع حرم شهدای راه عزت و عظمت سرمایه‌های نظام اسلامی است و با حضور چنین سرمایه‌هایی می‌توانیم کشورمان را از شر توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف نجات دهیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا پرچم‌داران واقعی اقتدار این مرز و بوم هستند و با همه توطئه‌ها و بدخواهی‌های استکبار امروز انقلاب اسلامی در منطقه به یک توان و قدرت مضاعف رسیده و در حقیقت از قدرت بازدارندگی خاصی برخوردار است.

 

وی امنیت کشور را امنیت پایدار و برخاسته از نگاه عزت‌مندانه ملت ایران در تبعیت از الگوهای بی‌نظیر هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و ادامه داد: به یقین امروز جوانان این مرز و بوم در شجاعت و دفاع از این کشور روحیه‌ای کمتر از شهدا ندارند و همواره در میدان آماده رشادت هستند./950/

ارسال نظرات