۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۱۶۰
همزمان با میلاد امام حسین برگزار شد؛

مراسم عمامه گذاری طلاب از سوی آیت الله مرتضوی شاهرودی

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) با حضور آیت الله مرتضوی شاهرودی، عضو شورای عالی حوزه برگزار شد.
مراسم عمامه گذاری طلاب توسط ایت الله مرتضوی مراسم عمامه گذاری طلاب توسط ایت الله مرتضوی مراسم عمامه گذاری طلاب توسط ایت الله مرتضوی مراسم عمامه گذاری طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع) در مدرسه علمیه امام حسین، 9 نفر از طلاب این مدرسه از سوی آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، استاد سطح خارج حوزه و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

 

آیت الله مرتضوی شاهرودی در این مراسم با توجه به حضور در ماه شعبان به فضیلت این ماه اشاره کرد و نسبت به استفاده از این فرصت در جهت بهره معنوی تاکید کرد و بیان داشت از برکات ماه شعبان و فیوضات نیمه ماه شعبان غافل نمانید چرا که هر چه هست از برکات مولود نیمه شعبان است.

 

وی در ادامه به توصیه های طلبگی پرداخت و گفت: صحیفه سجادیه را مطالعه و مباحثه کنید و انس بگیرید دنباله روی مکتب ائمه معصومین باشیم و فرمایشات آنها را بخوانیم و عمل کنیم.

 

استاد حوزه علمیه افزود: از فرصت های خود بیشترین بهره را ببرید و از عمر و وقت خویش در جهت خدمت به مکتب اسلام و اهل بیت(ع) استفاده کنید که سبب خیر دنیا و آخرت می شود./933/202/ب1

ارسال نظرات