۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۲۵۹۱۳
کارشناس مسائل مذهبی:

حراست از حریم دین، به پاسدار هویت حقیقی می‌بخشد

کارشناس مسائل دینی شهرستان زابل گفت: آنچه برای یک پاسدار ارزش، افتخار و عزت می‌آورد و به او هویت حقیقی می‌بخشد، حراست از حریم دین و قرآن و محافظت از ارزش‌های رفیع و متعالی است.
پاسدار

زهرا صیادی، کارشناس مسائل مذهبی شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مقام پاسداری جایگاه بالایی در دین اسلام دارد و پاسداران اسلام در نزد خداوند اجر بسیاری خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطاب به پاسداران می‌فرمایند « من اصرار دارم که شما عزیزان پاسدار در هر جا که هستید، روح و حقیقت مسأله پاسداری را مورد توجه قرار دهید» و این حقیقت، همان حراست از ارزش‌ها است.

 

کارشناس مسائل مذهبی شهرستان زابل بیان کرد: امام خمینی(ره) روز ولادت بزرگترین حماسه‌ساز تاریخ بشریت یعنی سیدالشهدا(ع) را روز پاسدار نامیدند و فرمودند این فرصت مناسبی است برای پاسداران انقلاب اسلامی که در همه زمینه‌ها به اباعبدالله(ع) اقتدا کنند.

 

وی ادامه داد: امام حسین(ع) پاسدار بزرگ اسلام بود؛ این امام بزرگوار از دین، شرف و آزادگی پاسداری کردند و نگذاشتند تعالیم اسلامی و سنت رسول‌الله(ص) توسط حکومت‌های فاسد به فراموشی سپرده شود.

 

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: خداوند در آیه 112 سوره توبه می‌فرماید آن مؤمنان، همان توبه‌کنندگان، پرستندگان، سپاسگزاران، سیاحت کنندگان، رکوع کنندگان، سجده آوران، آمران به معروف و ناهیان از منکر، پاسداران مقررات خداوند هستند.

 

صیادی در پایان افزود: پاسداران واقعی، مؤمنانی هستند که جان و مال خود را برای صیانت از ارزش‌های الهی و محافظت از مرزهای سرزمین‌های اسلامی فدا می‌کنند و در حقیقت، با معبود حقیقی معامله کرده‌اند./831/303/ب3

ارسال نظرات