۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۲۵۰۱۶

دیدار نماینده ولی فقیه در استان قزوین با مدیر شبکه جهانی ولایت

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت دیدار و گفت و گو کرد.
عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین امشب در دفتر امام جمعه قزوین با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت و مشاور آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

بخشی از این دیدار به گفت و گو درباره وضعیت معلولان استان قزوین، به‌ ویژه دیدار روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از آسایشگاه معلولان 72 تن که مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی قرار گرفته بود، گذشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: معلولین قشر بسیار مظلومی هستند و مسؤولان باید از این قشر حمایت بیشتری انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه آسایشگاه معلولین 72 تن که در آن 40 نفر از معلولین استان قزوین نگهداری می‌شوند، دارای فضای مناسبی نیست و ساختمانی که معلولین در آن زندگی می‌کنند فضای کم و فاقد امکانات تفریحی و سرگرمی است.

 

امام‌جمعه قزوین ابراز کرد: مسؤولان این مجموعه با پیگیری‌های فراوان توانسته‌اند زمینی به مساحت 200 یا 300 متر را تهیه کنند تا ساختمانی چند طبقه در آن احداث کنند و معلولین این مجموعه را به آن منتقل کند. 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به نقش مسؤولان در رسیدگی به حوزه‌های بهزیستی و توان‌بخشی تصریح کرد: شایسته است که مسؤولان ورود جدی‌تری به این حوزه داشته باشند تا بستر مناسبی برای زندگی، تفریح، سرگرمی و ورزش معلولین فراهم شود و فضای بزرگ‌تر و بهتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاعاتی که از مسؤولان این مجموعه گرفتیم با پیشگیری‌ها و رعایت مسائل درمانی معلولیت رو به کاهش است و معلولان کمتری متولد می‌شوند.

 

حمایت شبکه جهانی ولایت از معلولان

حجت السلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های این شبکه در حمایت از معلولان و قشر مظلوم، اظهار کرد: چند برنامه در این حوزه تولید و در شبکه ولایت پخش کردیم و خوشبختانه کمک‌های خوبی از سوی مردم و خیرین به معلولان صورت گرفت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: چند روز پیش هم یک خیّری از خارج کشور مبلغی را برای حمایت از معلولین اهدا کرد و این مهم نشان می‌دهد اگر این مشکلات در رسانه‌ها منتشر شود اثر گذار خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در پایان گفت: شبکه ولایت در پنج قاره پخش برنامه و بیش از 50 میلیون مخاطب دارد و پخش فیلم‌هایی از مشکلات معلولین با حمایت خوب مردم مواجه می‌شود و ما آمادگی داریم فیلم تهیه شده از این مجموعه را در شبکه ولایت پخش کنیم./873/203/ب2

ارسال نظرات