۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۲۴۴۰۰
مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران:

هاديان عقيدتي سياسي سپاه پاسداران هجمه هاي فرهنگي دشمن را خنثی کنند

مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: هاديان عقيدتي سياسي در سپاه پاسداران بايد آرمان هاي انقلاب، امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در يگان هاي خود ترويج كرده و با تيزبيني منحصر به فرد خود هجمه هاي فرهنگي دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام علي رضايي مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام علي رضايي، مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عصر امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در همايش گراميداشت هفته عقيدتي سياسي که در حسينیه امام خميني(ره) سپاه روح الله استان مركزي برگزار شد، با بیان این که امروز شاهدیم دشمنان نظام اسلامي از هر ابزاري براي ضربه زدن به ارزش هاي انقلاب استفاده مي كنند، گفت: وجود نهادهاي عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح يك ضرورت محسوب مي شود.

 

مبلغان و روحانیان در تربیت جوانان نقش آفرینی کنند

مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: هاديان عقيدتي سياسي در سپاه پاسداران بايد آرمان هاي انقلاب، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبري را در يگان هاي خود ترويج كرده و با تيزبيني منحصر به فرد خود هجمه هاي فرهنگي دشمنان را تشخيص و براي مقابله با آن تلاش كنند.

 

حجت الاسلام رضايي در ادامه با بیان این که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، جوانان امروز بهترین‌ها هستند و اگر در مواقع لازم تلاششان بهتر از جوانان دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست، گفت: در تربیت جوانان اگر والدین، معلمان و اساتید، مبلغان و روحانیان و مسؤولان وظیفه خود را به‌ نحو احسن انجام دهند می‌توانیم جوانانی خوب، متدین، پایبند به نظام اسلامی، با‌ اخلاق و با‌ادب داشته باشیم.

 

 پایبندی به راه پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)

حجت الاسلام رضايي بیان کرد: باید برای پایبندی به راه پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) لیستی از شخصیت‌های بزرگ را الگوی خود قرار دهیم و در بالای این لیست شهدا قرار بگیرند.

 

مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: در سرتیتر این طومار افتخار، شهدای کربلا هستند چرا که پای هر آنچه گفتند ماندند و نهضت کربلا را جاودانه ساختند.

 

 ولايت پذيري مهم ترين ويژگي شهيد مطهري

حجت الاسلام رضايي ولايت پذيري را مهم ترين ويژگي شهيد مطهري عنوان كرد و گفت: كساني كه پيرو و پشتيبان ولايت فقيه هستند و در راه ولايت گام بر می دارند به تعالي و سعادت مي رسند و درصورت نپيمودن اين راه، سردرگم خواهد ماند.

 

مسؤول امور روحانيون نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه بیان کرد: ملت ما باید بدانند سعادت دنیوی و اخروی در برپا داشتن عَلَم ائمه اطهار(ع) و بکارگیری سیره رفتاری آن بزرگواران در زندگی و پایبندی به این ادعا یعنی دنباله رو راه ائمه بودن است و شهید مطهری با ارائه اندیشه‌هایش به این باقی ماندن کمک کرد و آن را بزرگ‌ترین رسالت خود مطرح کرد.

 

شایان ذکر است، در اين همايش از مسؤولان و هاديان عقيدتي سياسي سپاه روح الله و تني چند از خانواده هاي معظم شهدا تجليل شد.


گفتنی است، 12 تا 17 ارديبهشت ماه با عنوان هفته آموزش هاي عقيدتي سياسي سپاه و بسيج نامگذاري شده است./842/202/ب2

ارسال نظرات