۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۲۴۳۰۱
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مطرح کرد؛

اعتلای فرهنگ دینی با تعامل آستان قدس رضوی و حرم کریمه اهل بیت

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، تعامل آستان قدس رضوی با حرم کریمه اهل بیت(س) را سبب اعتلای فرهنگ دینی در کشور و زمینه ساز تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در عرصه های مختلف خواند.
سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) امروزه از اصلی‌ترین مراکز نشر اسلام و معارف اهل بیت(ع) هستند، گفت: به برکت رنج‌ها و غربت هایی که امام رضا(ع) در توس تحمل کردند امروز این مرکز محل گردهمایی شیعیان و عشاق اهل بیت(ع) شده و به برکت وجود توس همه ساله عده زیادی به دین مبین اسلام مشرف می شوند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) پاداش زیارت این دو بزرگوار را در ایران برابر با بهشت عنوان می کنند، افزود: دلیل این موضوع این است که انسان با زیارت این بزرگواران می‌تواند با منبع حقیقی اسلام و عالمان که مروجان اسلام هستند آشنا شده و ببیند که با تکیه بر اسلام می‌توان یک حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه تشکیل داد که با تکیه بر مظلومان بتواند به یکی از قدرت‌های مهم جهان تبدیل شود.

 

وی افزود: تعامل آستان حضرت معصومه(س) با آستان قدس رضوی سبب ارتقا و اعتلای فرهنگ دینی در سطح جامعه شده و زمینه تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در عرصه های مختلف فراهم می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین از آمادگی همکاری بیش از پیش آستان مقدس حضرت معصومه(س) با آستان قدس رضوی خبر داد، تصریح کرد: خادمان آستان حضرت معصومه(س) آمادگی هر گونه همکاری و انتقال تجربه در امور مختلف را با آستان قدس دارند.

 

وی با بیان اینکه آیت الله واعظ طبسی در مدت خدمت خود به خوبی آستان قدس رضوی را اداره کرده اند، اظهار کرد: در حال حاضر هم در این آستان باید همچون گذشته رهنمودهای رهبری سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خدمت به آستان قدس رضوی را خدمت به اهل بیت(ع) عنوان کرده و در این زمینه برای حجت الاسلام و المسلمین رییسی آرزوی موفقیت کرد و یادآور شد: خدمت به آستان قدس می‌تواند بسترهای ظهور فرزند امام رضا(ع) یعنی امام زمان(عج) را فراهم کرده و موجب تحقق حکومت عدل جهانی امام زمان(عج) شود./968/پ202/ی

ارسال نظرات