۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۲۴۱۹۹
امام جمعه خرم آباد:

شوراها پل ارتباطی مردم و دولت هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان شوراها را پل ارتباطي بين مردم و دولت بیان کرد و گفت: باید توانمندي ها، نيازمندي ها و مسائل مورد نظر روستایيان در شوراها بررسی شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سيداحمد ميرعمادي، بعدازظهر امروز، در همايش شوراهاي استان گفت: شوراها در قانون اساسي جايگاه ارزنده ای دارند.

 

وی با بیان اینکه شوراها نمايندگان مردم هستند، افزود: شوراها و دهياران نقش مهمي در توسعه پايدار در روستاها دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی شوراها را پل ارتباطي بين مردم و دولت خواند و تأکید کرد: بايد ارتباط مستمر خود را با مردم حفظ كنند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه شوراها باید در جهت برطرف شدن مشكلات مردم گام های عملياتي برداند، اظهار داشت: شورا به عنوان نهادهاي منسجم باید توانمندي ها، نيازمندي ها و مسائل مورد نظر روستایيان را شناسايي و به مجموعه مديريتي منتقل كنند.

 

امام جمعه خرم آباد از شورا به عنوان تبلور و نمود مشاركت اصيل مردمي در عرصه تصميم گيري‌هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي یاد کرد و گفت: شورا محلی برای مشاركت جمعي و تصميم گيري‌هاي مربوط به امور مردم است.

 

وی اظهار داشت: مشورت شورا در امور شهري و روستايي موجب انسجام كارها و خدمت رساني بهتر به مردم می شود و این امر باید مورد توجه اعضای شورا قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود افراد نخبه در شوراها بیان کرد: وجود این افراد جلوی استبداد، لغزش و خطاهاي فردي در جامعه را مي گيرد.

 

وی در پایان با اشاره به وجود آب وهواي مناسب، خاك حاصلخيز و وجود معادن در استان تأکید کرد: تلاش شود با استفاده از این منابع در جهت تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي استفاده شود./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات