۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۲۳۶۲۶
حجت الاسلام ماندگاری:

اقتدا به شهدا سبب پایبندی بیشتر مردم به تکالیف دینی می شود

حجت الاسلام ماندگاری گفت: برپایی نماز شب دژی مستحکم در برابر شیاطین ایجاد می کند، اقتدا به شهدا نیز سبب پایبندی بیشتر مردم به تکالیف دینی می شود
ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهید سعید یدالهی شهید شاخص دانشجویی ظهر امروز با حضور حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری مشاور و پژوهشگر دینی ظهر امروز در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: توجه به الگوها و شاخص های مناسب موجب عزت و افتخار است که شهدای انقلاب با توجه به این مهم به جاودانگی دست یافتند.


پژوهشگر دینی حاطرنشان کرد: شهدا در کنار انبیا و اولیای الهی و صدیقان به عنوان بهترین الگو و شاخص دینی باید مورد توجه قرار گیرند و به سیره آن ها توجه شود.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: شهدا از هر قشری به ایثارگری پرداختند و امروز هر قشری در جامعه شهید شاخص خود را دارد از جمله شهدای دانشجو، دانش آموز که همگی شاخص مردم در جامعه هستند.


استاد اخلاق اظهار داشت: بسیاری از مردم حتی در آمریکا پیرو ولایت هستند اما برخی افراد در کشور دوست و رفیق آمریکا و دشمن انقلاب هستند.


وی ادامه داد: انسان ها دشمنی سرسخت بنام ابلیس دارند و برپایی نماز شب دژی مستحکم در برابر شیاطین ایجاد می کند، اقتدا به شهدا نیز موجب پایبندی بیشتر مردم به تکالیف دینی می شود.


حجت الاسلام ماندگاری عنوان داشت: شهدا نشان دادند در هر لباسی و با هر سمتی از جمله دانشجو و دانش آموز و شاغل باشند با ایمان قلبی و اعتقاد راسخ می توانند الگویی مناسب برای دیگران باشند.


پژوهشگر دینی در پایان با اشاره به فضیلت شهدای عملیات بازی دراز گفت: شهدای بازی دراز در شرایط سخت و ارتفاعات 1100 متری دست به ایثارگری و جانفشانی زدند تا مسیر کربلا برای مسلمانان ایران گشوده شود./857/202/ب3

ارسال نظرات