۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۲۶۰۰۸
مدرس مرکز تخصصی مهدویت قم:

بیان فضایل اهل بیت سبب طراوت روح می شود

خبرگزاری رسا ـ مدرس مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به اینکه ذکر اهل بیت سبب بازدارندگی از گناهان می شود گفت: بیان فضایل اهل بیت سبب طراوت روح می شود.
جلسه اخلاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جشن ولادت با سعادت امام علی (ع) به همت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه و مرکز تخصصی مهدویت ظهر امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران برگزار شد.


حجت الاسلام حسن قائمی استاد حوزه علمیه و مدرس مرکز تخصصی مهدویت ابراز داشت: منابع معتبر فراوانی به نقل فضایل و مناقب عظمت و جایگاه امام علی (ع) پرداخته اند.


مدرس مرکز تخصصی مهدویت بیان داشت: برخی از منابع اهل سنت نیز تمام تلاش خود را در جهت از بین بردن و نادیده گرفتن مناقب امام علی (ع) می کنند.


حجت الاسلام قائمی در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) افزود: محبت و دوستی نسبت به امام علی (ع) معیار و ملاک ایمان در افراد است.


این مسؤول با بیان اینکه امام علی (ع) حق است ابراز داشت: هر کس که در برابر امام علی (ع) ایستاد باطل است و نشانه های ایمان و اعتقاد به معبود در او وجود ندارد.


مدرس مرکز تخصصی مهدویت مطرح کرد: ذکر اسامی امامان معصوم عبادت است و هر کس که نسبت به امام علی (ع) عشق ورزید قطعأ در جوار رحمت الهی قرار می گیرد.


حجت الاسلام قائمی بیان داشت: بیان فضایل و مناقب امام علی (ع) سبب طراوت روح شده و قدرت بازدارندگی فراوانی در برابر گناهان ایجاد می کند.


وس در پایان یادآور شد: طلاب باید در ایام و مناسبت های مختلف نسبت به تبیین فضائل ائمه اطهار (ع) اهتمام داشته باشند و مردم را نسبت به سیره اهل بیت آگاه کنند./857/202/ب3

ارسال نظرات