۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۹۴۱
از سوی واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد؛

نتایج فراخوان اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره مقالات اقتصاد مقاومتی گفت: بعد از اعلام فراخوان بیش از 110 چکیده مقاله به دبیرخانه این فراخوان رسید که پس از مراحل ارزیابی، دوازده مقاله از سوی هیأت داوران به عنوان مقالات برتر این فراخوان برگزیده شد.
نتایج فراخوان اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث اعلام شد

حجت الاسلام حسن بوژمهرانی، مسؤول واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان و دبیر جشنواره مقالات اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از نتایج فراخوان اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث با تاکید بر اندیشه ها ی رهبری خبر داد.


وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این فراخوان آشنایی بیشتر با مبانی و ابعاد اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه پژوهش و تبلیغ برای حوزویان در زمینه اقتصاد مقاومتی بود، اظهار کرد: بعد از اعلام فراخوان بیش از 110 چکیده مقاله به دبیرخانه این فراخوان رسید که پس از مراحل ارزیابی، دوازده مقاله از سوی هیأت داوران به عنوان مقالات برتر این فراخوان برگزیده شد.


دبیر اجرایی جشنواره فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه از برگزیدگان این فراخوان، طی همایشی تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان این فراخوان در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی با حضور مسؤولان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.


حجت الاسلام حسن بوژمهرانی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد سه مقاله در روز برگزاری همایش ارائه خواهد شد، اظهار داشت: چاپ مقالات برگزیده در قالب کتاب و همچنین اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان این فراخوان از جمله برنامه های این همایش خواهد بود. 

 
دبیره جشنواره اقتصاد مقاومتی در پایان یادآور شد: شرکت کنندگان در این فراخوان می توانند جهت کسب اطلاع از نتایج به سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس اینترنتی
www.mashamloo.com مراجعه و یا با دبیرخانه این فراخوان با تلفن 05133644052 تماس بگیرند./859/303/ب1

ارسال نظرات