۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۲۵۸۹۲
در آستانه 13 رجب؛

حضور تولیت آستان قدس رضوی در آیین غبارروبی روضه منوره علوی

خبرگزاری رسا ـ با دعوت تولیت عتبه علویه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در آیین غبارروبی ضریح منور آستان مقدس علوی در نجف اشرف شرکت کرد.
حضور توليت آستان قدس رضوي در آيين غبارروبي روضه منوره علوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دوشنبه با استقبال رسمی حجت الاسلام و المسلمین حسینی، نماینده رهبر معظم رهبری در عراق وارد نجف اشرف شد.

 

سه شنبه صبح نیز همراه با حجت الاسلام سید نزار حبل المتین، تولیت آستان قدس علوی در مراسم ویژه غبار روبی و عطر افشانی روضه منوره حضرت امام علی(ع) شرکت کرد.

 

در این مراسم که در آستانه میلاد باسعادت مولی الموحدین امیرمؤمنان امام علی(ع) برگزار شد، روضه منوره و ضریح مطهر مولای متقیان طی آیینی باشکوه غبارروبی و عطر افشانی شد.

 

شایان ذکر است که چندی پیش جمعی از مسؤولان آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) با حضور در بارگاه منور رضوی، از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در مراسم افتتاح ضریح جدید حضرت عباس(ع) دعوت به عمل آوردند.

 

بر این اساس نماینده تولیت آستان علوی و امام جماعت حرم حضرت ابوالفضل(ع) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، دعوتنامه آیت‌الله سید‌احمد صافی، تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) را به تولیت وی تقدیم کرد.

 

یادآور می شود که مراسم افتتاح ضریح جدید حضرت عباس(ع) در شب 13 رجب، به مناسبت شب میلاد با سعادت مولی‌الموحدین و امیرمؤمنان امام علی(ع) برگزار می شود./1308/102/ب3

ارسال نظرات