۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۵۹۸
هفته آینده در قم صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم تقدیر از نفرات برتر جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان طلاب

خبرگزاری رسا ـ مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم، مراسم اهدای جوایز نفرات برتر جشنواره فرهنگی ورزشی همسران و فرزندان طلاب و روحانیان استان قم را هفته آینده در قم برگزار می‌کند.
همايش تجليل از همسران و فرزندان طلاب و  روحانيان استان قم

علی حامدی، کارشناس تربیت بدنی مرکز خدمات حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم اهدای جوایز نفرات برتر جشنواره فرهنگی ورزشی همسران و فرزندان طلاب و روحانیان استان قم  در روزهای آینده خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این مراسم سه شنبه هفته آینده در قم برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور مدیران حوزه علمیه استان و جمعی از مسؤولان مرکز خدمات حوزه علمیه قم در سالن جلسات این مرکز برگزار می شود.

 

حامدی ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی را یکی از اهداف مرکز خدمات دانست و گفت: برگزاری این جشنواره نخستین قدم مرکز برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی است و قدم‌های بهتر و تکمیل‌تری را خواهد برداشت که برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری طلاب و روحانیان استان هستیم.

 

کارشناس تربیت بدنی مرکز خدمات حوزه علمیه قم با بیان اینکه استقبال از این مسابقات برای دومین سال بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: امیدوارم این برنامه در سال‌های آینده پرشورتر از سال گذشته اجرا شود و ما نیز سهمی در تربیت معنوی خانواده‌ها که در کنار تربیت جسمی حاصل می‌شود داشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: این جشنواره در بهمن و اسفند سال 94 با شرکت حدود 1250 نفر در 8 رشته ورزشی ویژه همسر و فرزندان طلاب و روحانیان استان قم برگزار شد و تعداد 200 نفر موفق به کسب عناوین برتر در این مسابقات شدند که در مراسمی با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آن ها تجلیل به عمل خواهد آمد./917/302/ب2

ارسال نظرات