۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۴۹۳۳

بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله واعظ طبسی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم چهلمین روز درگذشت تولیت فقید آستان قدس رضوی با حضور فرزند رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسؤولان استانی در مشهد برگزار شد
بزرگداشت چهلمين روز ارتحال آيت الله واعظ طبسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، چهل روز از وداع خادم خورشید با آستان ملکوتی هشتمین خورشید ولایت می گذرد و همچنان اندوه وداع یار صدیق امام راحل و رهبر انقلاب در دل ها جاری است.

 

او که 37 سال خدمت صادقانه به آستان قدس رضوی را در کارنامه خود به ثبت رساند، سرانجام پس از یک هفته بستری در بیمارستان به علت عارضه تنفسی 14 اسفندماه دار فانی را وداع گفت و امروز چهلمین روز آن حادثه تلخ را به عزا نشستیم.

 

مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی عصر روز چهارشنبه 25 فرودین ماه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

 

این مراسم با حضور جمعی از مردم ولایتمدار مشهد، اعضای بیت آن فقید سعید، شخصیت های برجسته استان، علما، فضلا، طلاب و زائران و مجاوران در اعضای بیت آن فقید سعید در صحن آزادی برگزار شد.

 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، مهدی عزیزیان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی و برخی مسؤولان استانی در این مراسم حضور یافتند.

 

ضمن قرآن خوانی و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع)، خادمان آستان قدس رضوی همراه با مردم شریف مشهد و زائران بارگاه منور رضوی برای علو درجات آن فقیه به قرائت فاتحه و ذکر توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداختند.

 

در پایان مهدی عزیزیان قائم مقام تولیت آستان قدس و فرزندان آیت الله واعظ طبسی به عنوان میزبانان این مراسم از شرکت کنندگان در جلسه تشکر و قدردانی کردند.

 

گفتنی است، چهارشنبه شب مراسم بزرگداشتی نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید مسعود خامنه ای؛ فرزند رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد؛ نائب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی و مردم ولایتمدار مشهد مقدس در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار شد./1308/202/ب1

ارسال نظرات