۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۶۱۲
نماینده ولی فقیه در منطقه یکم ندسا:

افراد ناآگاه صلاحیت مدیریت بر مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر عدم غفلت از به روز رسانی داشته های نظامی کشور گفت: افراد نا آگاه صلاحیت مدیریت بر مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی را ندارند.
افراد ناآگاه صلاحیت مدیریت بر مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی را ندارند

حجت الاسلام عبدالرضا هاشمی نماینده ولی فقیه در منطقه یکم ندسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به مبانی قرآنی در جهت لزوم تقویت دفاعی کشور با توجه به هجمه‌های دشمن در خصوص منافع کشور گفت: روی سینه تمامی پاسداران مزین شده به آیه "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم..." به معنای «و هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید» و این بهترین مصداق بر لزوم تقویت دفاعی در برابر دشمنان است.

 

وی افزود: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در همه زمینه‌ها پیشرفت داشت و پیشرفت و ترقی نباید مختص به حوزه و زمینه‌ای خاص باشد.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه یکم سپاه، با اشاره به فرموده امیر مومنان علی بن ابیطالب(ع) مبتنی بر عدم غفلت ورزیدن به داشته‌ها و دارایی‌های نظامی خود گفت: دارایی‌ها و داشته‌های نظامی نباید در هیچ برهه‌ای از زمان مورد غفلت قرار گیرد بلکه مرتبا باید نیروها و تجهیزات دفاعی و نظامی خود را به روز و تقویت کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر تقویت بعد نظامی کشور گفت: در شرایطی که دشمن به کوچکترین منافع کشور چشم طمع دوخته، لازم و ضروری است تا کشور در تمامی زمینه‌ها پیشرفت و توسعه یافته و به روز شود.

 

وی تقویت قوای نظامی در برابر دشمن را امری ضروری خواند و تصریح‌کرد: سیره اهل بیت(ع) و معصومین نیز بر همین منوال بوده و تجهیزات خود را در برابر دشمن، تقویت و به روز می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، گفت: کشور ایران اسلامی در همه زمینه‌ها دارای ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی است که باید در همین راستا به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد، زیرا عدم استفاده صحیح از داشته‌ها، کشور را با دچار مشکل می‌کند.

 

وی، قرآن، رهبری آگاه و هوشیار، روحانیون، مردم همیشه در صحنه، جوانان مستعد، عقبه بسیار قوی شهدا و ... را از داشته‌ها و ظرفیت‌های ایران اسلامی خواند که در برابر داشته‌ها و ارزش مادی اهمیت فروانی داشته و قابل مقایسه با این ارزش‌ها نیست.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اظهارنظرهای نسنجیده برخی افراد ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری این گونه افراد، یا آگاهانه و یا ناآگاهانه دست به چنین کارهایی می‌زنند که اگر از روی عدم اگاهی اظهارنظر می‌کنند باید بصیرت افزایی کرد و آگاهی بخشید و الا اگر از سر لجاجت این اظهارنظرهای نسنجیده را ارائه می‌دهند که نوعی خیانت به نظام و مملکت محسوب می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه یکم ندسا گفت: این دسته از افراد با اظهارنظرهای نسنجیده، ناآگاه نیستند، و افراد ناآگاه هم صلاحیت مدیریت مردم هوشیار، آگاه و فهیم را ندارد.

 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی مردمی فهیم و شجاع‌اند که انقلاب اسلامی را بر اساس آگاهی و بصیرت خود خلق  و برای حفظ و تداوم آن جوانان خود را تقدیم کردند، بنابراین کسی که آگاهانه عمل می‌کند صلاحیت مدیریت این ملت را دارد.

 

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه مردمی آگاه و بابصیرت و اسلام خواه، خواهان مدیری آگاه، شجاع و نترس هستند ادامه داد: دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی در خارج از مرزها نشان از آن دارد که مردم ایران با آگاهی کامل می‌دانند که از چه چیزی دفاع و حراست می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه یکم سپاه با اشاره به برخورد با افرادی که آگاهانه اظهارنظرهای نسنجیده‌ای را بیان می‌کنند گفت: در مرحله نخست باید بصیرت افزایی و وی را نسبت به مسائل توجیه کرد، در صورت لجاجت و تکرار عمل، خائن بوده و باید دستشان از مسائل حساس کوتاه شود./851/302/ب3

ارسال نظرات