۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۴۸۷
در شهر مقدس قم؛

65 نفر از روحانیان استان مرکزی در طرح آموزشی «سفیران آسمانی» شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ 65 نفر از ائمه جماعات استان مرکزی در طرح آموزشی «سفیران آسمانی» در شهر مقدس قم، شرکت می کنند.
65 نفر از روحانيان استان مرکزي در طرح آموزشي« سفيران آسماني» شرکت مي کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، دوره آموزشی «سفیران آسمانی» ویژه ائمه جماعات سراسر کشور در جهت بصیرت‌افزایی با محوریت مسجد تراز اسلامی در قم برگزار می‌شود.

 

احیاء کارکردهای مسجد تراز اسلامی

در این دوره 65 نفر از ائمه جماعات استان مرکزی از 23 تا 26 اردیبهشت در طرح آموزشی «سفیران آسمانی» در شهر مقدس قم، شرکت می کنند.

 

این دوره آموزشی با هدف حرکت در جهت احیاء کارکردهای مسجد تراز اسلامی، تقویت و ایجاد توانایی در برقراری ارتباط بهتر با افراد مسجدی در جهت جذب حداکثری به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

 

اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی

محورهای مباحث آموزشی این دوره طرح آموزش سفیران آموزشی در قالب محورهای آموزش در راستای ارتقاء کیفی مدیریت بهتر مساجد، ایجاد زمینه های تعامل شبکه ای ائمه جمعه با یکدیگر و اطلاع ار فعالیت ها و اقدامات و الگوگیری است.

 

آشنایی با اصول و مبانی کار تشکیلاتی در مسجد، مسجد تراز اسلامی، چیستی و چگونگی بایدها و نبایدهای مرزبانی فرهنگی معنویت انقلابی مهارت های برنامه ریزی فرهنگی و قرآنی با محوریت مساجد شیوه های جذب جوانان به مسجد اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی از جمله مباحث آموزشی این دوره آموزشی است.

 

دوره آموزشی سفیران آسمانی ویژه ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد به مدت چهار روز به صورت متمرکز در قالب کلاس آموزشی، مباحثه گروهی و همایش برگزار می شود و اولویت با ائمه جماعات مسؤول کانون، کسانی که سطح یک حوزه را گذرانده باشند، امام جماعت مسجد و معمم و حداکثر سن 45 سال، است.

 

شایان ذکر است، این دوره آموزشی از 23 تا 26 اردیبهشت سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود./842/203/ب1

ارسال نظرات