۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۲۳۰۱۹
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

شعار سال مبنای حرکت نظام، دولت و مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر انقلاب به عنوان یک راهبرد اساسی، گفت: شعار سال مبنای حرکت نظام، دولت و مردم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
عکسي از اقتصاد مقاومتي

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر انقلاب، بیان داشت: سنت حسنه و قابل تحسین نام گذاری سال ها در کشور از سوی رهبر فرزانه انقلاب صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که نام گذاری سال سرلوحه برنامه های اقتصادی و فرهنگی یک سال کشور است، افزود: نام گذاری سال نباید به چشم یک امر زینتی و شعاری در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با دورنمایی راهبردی، در راستای جهت دهی به مسیر رشد و تعالی کشور نام سال را انتخاب کرده اند.

 

وی با بیان این که نام سال هایی همچون سال رسول‌اعظم(ص)، امام‌علی (ع) و سال امام‌خمینی (ره) از جمله مواردی هستند که برای تعظیم و تکریم موضوع نام گذاری شده‌اند، افزود: سال مبارزه با اسراف، صرفه‌جویی، پاسخگویی سه قوه، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و سال جهاد اقتصادی با هدف توجه بیشتر و پر کردن خلأیی که از سوی رهبری احساس شده برای سال‌ها انتخاب شده‌ است.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر همواره یک راهبرد کلان را به‌عنوان شعار سال مطرح کرده اند، یادآور شد: شعار سال مبنای حرکت نظام، دولت و مردم است.

 

وی در ادامه شعار سال را سرلوحه برنامه های اقتصادی و فرهنگی یک سال کشور خواند و بیان داشت: نام گذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب، معلول شرایط زمانی، موقعیت منطقه ای و جهانی است.

 

حجت الاسلام منصوری با بیان این که شعار سال براساس نیاز سنجی علمی و ضرورت های جامعه شناختی صورت می گیرد، اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن شعار سال باید وحدت، همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال جدید نیز استمرار یابد.

 

وی با بیان این که اقصاد از مسائل مهم و حیاتی کشور است، افزود: شعار سال باید به ‌صورت گفتمانی در بین مردم و افکار عمومی کشور رواج پیدا کند و برنامه ریزی منسجمی از سوی دولتمردان صورت گیرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تحریم ها دانست و افزود: با دنبال کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در سایه اقدام و عمل می توانیم کشور را در برابر تحریم ها مصون سازیم./9459/302/ب1

ارسال نظرات