۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۷۸۲
مدیر صدا و سیمای مرکز قم مطرح کرد؛

ضرورت معرفی خدمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه در فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر صدا و سیمای مرکز قم با بیان این‌که برپایی نمایشگاه فاطمی یکی از ارزشمندترین خدمات فرهنگی آستانه در سال نو به ملت ایران است، گفت: معرفی خدمات آستان حضرت معصومه(س) در فضای مجازی نیز مانند نمایشگاه فاطمی ضرورت دارد.
حجت الاسلام لطفي نياسر
حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر صدا و سیمای مرکز قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که برپایی نمایشگاه فاطمی یکی از ارزشمندترین خدمات فرهنگی آستانه در سال نو به ملت ایران است، گفت: معرفی خدمات آستان حضرت معصومه(س) در فضای مجازی نیز مانند نمایشگاه فاطمی ضرورت دارد.
 
وی با بیان این‌که آنچه مردم در حضور خود در حرم بانوی کرامت درک می‌کنند، بیشتر جنبه زیارتی است، گفت: باید در کنار این فضای زیارتی، عرصه‌ای را برای شناخت مردم از فعالیت‌های مختلف آستان در عرصه‌های گوناگون قرار داد.
 
مدیر صداوسیمای مرکز قم برپایی نمایشگاه‌های تخصصی را ضرورتی در پیش روی آستان مقدس عنوان کرد و گفت: امروزه با توجه به گستردگی فعالیت‌های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی لازم است با توجه به مخاطبان مختلف، نمایشگاه‌های تخصصی با موضوعات کشاورزی، صنعتی، معماری، فرهنگی و تربیتی برپا شود.
 
حجت‌الاسلام لطفی نیاسر تصریح کرد: ضرورت دارد آستان مقدس حضرت معصومه(س) در فضای مجازی نیز نمایشگاهی مانند نمایشگاه فاطمی را برای افرادی که امکان حضور فیزیکی ندارند، قرار دهد تا مخاطبان بیشتری از آثار آن بهره‌مند شوند.
 
وی با اشاره به این‌که نمایشگاه فاطمی تا حد زیادی توانسته خدمات آستان حضرت معصومه(س) را معرفی کند، گفت: ضرورت دارد که چنین نمایشگاهی در تمام ایام سال در آستان برپا شود و نباید معرفی خدمات آستان در قالب نمایشگاه تنها به ایام تعطیلات عید محدود باشد بلکه تابستان هم بهترین فرصت برای معرفی خدمات آستان بانوی کریمه(س) به زائران و مجاوران است.
 
مدیر صداوسیمای مرکز قم یادآور شد: به‌طورقطع بازدید مردم از این نمایشگاه می‌تواند در افزایش مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و عام‌المنفعه آستان حضرت معصومه(س) باشد و به برکت این نمایشگاه ما در سال‌های آینده خواهیم توانست شاهد توسعه روزافزون فعالیت‌ها و خدمات آستان حضرت معصومه(س) به ملت شریف ایران باشیم./968/302/ب2
ارسال نظرات