۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۲۲۷۶۴

استقبال روزانه بیش از هزار نفر از روایتگری و بازدید غرفه شهدای نمایشگاه فاطمی

خبرگزاری رسا ـ روزانه بیش از هزار نفر از روایتگری و غرفه شهدای نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) در ایام عید استقبال می کنند.
شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از مهم ترین بخش های نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) غرفه یادمان شهدا و روایتگری سیره شهدا است.

 

در این غرفه تصاویری از شهدا، از جمله شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که تعدادی از آنها از خادمان حرم بانوی کرامت هستند در معرض نمایش گذاشته شده است.


همچنین در این نمایشگاه محلی در غرفه شهدا برای نماز خواندن در نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان می توانند در این محل نماز بخوانند و پاداش آن را به روح حضرت زهرا(س) و شهدا هدیه کنند.


همچنین اضافه بر روایت گری در غرفه یادمان شهدا، مراسم ویژه روایت گری صبح ها ساعت 10:30 تا 11:30 و عصرها 18:30 تا 19:30 با حضور گسترده زائران و مجاوران برپا می باشد.


غرفه یادمان شهدا از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با همکاری مؤسسه خطابه امیر بیان برپا شده است و روزانه بیش از هزار نفر این غرفه و نمایشگاه بازدید می کنند.


لازم به ذکر است، نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم از پنج شنبه 27 اسفند 1394 تا جمعه 13 فروردین 1395 صبح ها از ساعت 9:30 تا 14:30 و عصر ها از ساعت 16:30 تا 21 پذیرایی بازدیدکنندگان است./968/302/ب2

ارسال نظرات