۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۲۲۵۸۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

بصیرت مردم و مدیریت مسؤولان خمیر مایه اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: بصیرت مردم و مدیریت مسؤولان خمیر مایه اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام حسيني اراکي

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب افق بلند تاریخ را مشاهده می کند ابراز داشت: نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نشان دهنده دید بلند رهبری با افقی به طول تاریخ است.


حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب که آمریکا هیچ گاه دشمنی با ایران را کنار نخواهد گذاشت تصریح کرد: آمریکا برجام را یدک کشیده و وعده هایی داده و حتی رهبر معظم انقلاب با توجه به سابقه سیاه و تاریک آمریکا خط قرمز هایی را مشخص کرده بود اما متأسفانه خطوط قرمز رعایت نشد و آمریکا نیز برجام را بهانه ای برای نفوذ در ایران و سیاست انقلاب قرار داد تا همانند کشورهای دیگر ملت ایران را به استعمار کشاند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه تحریم های اعمال شده بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب وجود داشته است افزود: هرچه ملت ایران عقب نشینی کند پیشروی دشمن نیز بیشتر خواهد شد و تا زمانی که مردم انقلاب حریت و آزادگی خود را حفظ کند دشمنان انقلاب با حربه تحریم به دنبال این هستند که ملت ایران از آرمان های امام و شهدا دست برداشته و در زیر چتر استعمارگران قرار گیرد.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: ملت ایران باید اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را برای تولید داخلی و کیفیت بخشیدن به تولیدات، اشتغال زایی و مهار گرانی به کار ببرد و تنها به وسیله این امر اقتصاد شکوفا خواهد شد.


حجت الاسلام حسینی اراکی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت های کشور، تمایل کمتر به سمت کالاهای خارجی، اهمیت به تولید داخلی از سوی مردم و مسؤولان موجب بی نیازی انقلاب از کشورهای دیگر خواهد شد و تحریم های اقتصادی نیز بر علیه انقلاب اسلامی بی اثر می شود.


این مسؤول تنها راه مقابله با دشمنان و استعمارگران را اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: آمریکا با نفوذ سیاسی در کشورهای دیگر و همچنین عدم اتحاد و یکصدایی بودن کشورهای مسلمان همانند عربستان و قطر به دنبال تضعیف اسلام و نفوذ در لایه های اسلام است.


وی با بیان اینکه عربستان عامل کشتار بسیاری از مسلمانان در منطقه است بیان داشت: متأسفانه عربستان سعودی با حمایت کشورهای اروپایی عامل اصلی ناامنی کشورهای اسلامی در منطقه است.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: اگر فرهنگ و اندیشه یک جامعه ترقی پیدا کرده و به ثبات مورد نظر دست برسد و مردم معرفت و بصیرت را به دست آوردند، این بصیرت دست مایه و خمیر مایه اقتصاد مقاومتی می گردد و اقتصاد کشور را متحول می کند.


حجت الاسلام حسینی اراکی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای مدیریت کلان مسؤولان، بصیرت هوشمندانه، مصرف و تولید کالاهای داخلی و موارد دیگر است که موجب شکوفا شدن اقتصاد کشور خواهد شد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعأ سال جدید با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مدیریت مسؤولان و بصیرت مردم سالی سرشار از برکت خواهد شد و ملت مقاوم ایران بی نیاز از کشورهای استعمار گر و ابر قدرت جهان می شود./857/302/ب1

ارسال نظرات