۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۲۲۴۳۰
مدیر مدرسه ولی عصر اهواز:

رهبر معظم انقلاب دیدبان نظام و انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه ولی‌عصر اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با انقلاب زدایی حوزه ها و هشدار های ایشان نسبت به آمریکا، گفت: رهبر معظم انقلاب دیدبان نظام و انقلاب اسلامی است.
سيماي رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر مدرسه ولی‌عصر(عج) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با توجه به نیازهایی که در هر سال فوریت و اولویت دارند شعار همان سال را انتخاب می کند، اظهار داشت: سال 94 نیز همکاری ملت با دولت در راستای تحقق اهداف خواسته شد و نمود این همدلی و همزبانی در موارد گوناگونی از سوی ملت نشان داده شد.

 

مدیر مدرسه ولی‌عصر(عج) اهواز با بیان این که دولت آنگونه که مردم انتظار داشتند همدلی و همزبانی را در برخی موارد محقق نساخت، گفت: مردم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با همدلی و همزبانی با دولت را اجرا اما مسؤولان کم کاری کرده و این شعار کاملا محقق نشد.

 

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دشمن از تأثیر مستقیم روحانیت و حوزه علمیه بر مردم و اهداف نظام و انقلاب اسلامی آگاه است؛ بنابراین تلاش به انقلاب زدایی از حوزه ها دارند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که دشمن در صورت تضعیف حوزه و روحانیت به اهداف خود خواهد رسید، تصریح کرد: دشمن خود آگاه است که نمی تواند روحانیت را حذف کند؛ زیرا تلاش برای حذف روحانیت مردم را به دفاع از روحانیت واخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: دشمن می خواهد حوزه و طلاب را بی تفاوت به انقلاب اسلامی و آرمان ها و اهداف آن کند که رهبر معظم انقلاب از این اقدام به انقلاب زدایی تعبیر کردند.

 

مدیر مدرسه ولی‌عصر(عج) خاطرنشان کرد: هشدار رهبر معظم انقلاب در این باره نشان از وجود چنین اتفاقاتی است و مسؤولان حوزه باید توجه بیشتری داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب دیدبان نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: سخنان ایشان در رابطه با احساس خطر از آمریکا را باید جدی گرفت، در حالی که برخی مسؤولان با طرح موضوع برجام به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و استکبار هستند./9456/302/ب2

ارسال نظرات