۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۲۲۳۹۹
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی در سال 95 باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی صحیح سعی کنیم سال آینده توفیقات بیشتری نصیب کشورمان شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع ازدواج جوانان از جمله معضل بیکاری، باید مورد توجه مسؤولان و محور فعالیت دستگاه‌ها در سال 95 باشد.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 28 اسفندماه در مصلی قدس این شهر، گفت: فرا رسیدن فصل بهار، طراوت و زنده شدن طبیعت، یادآور روز رستاخیز است و انسان مؤمن را متوجه آن روز بزرگ می‌کند.

 

امام جمعه زاهدان بیان کرد: همانطور که طبیعت در زمستان به نوعی خزان زده و مرده می‌شوند و در بهار مجددا به اذن خداوند جان گرفته و زنده می‌شوند، در روز قیامت هم مردم به اذن پروردگار زنده می‌شوند و حیات دوباره پیدا می‌کنند.


وی افزود: شور و نشاط واقعی در گرو نزدیکی به خداوند و ترک گناهان حاصل می‌شود، از این رو سعی کنیم به بهانه سال نو، اختلاف‌ها و کینه‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذاریم، روح خود را طهارت بدهیم و آلودگی‌هایی را که طی سال ممکن است روح و جان ما را فراگرفته باشد، بزداییم.


آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: دیدار بزرگان، دلجویی از اقوام و خویشان، رسیدگی به حال مستضعفان، گذشت و ایثار در مقابل بدی‌ها و ترویج خوبی‌ها باید در آستانه سال نو در اولویت باشد.


وی در ادامه با مروری بر وقایع سال، عنوان کرد: فاجعه تلخ منا که منجر به قتل عام مسلمانان و قربانی شدن آنان از سوی بی کفایتی آل سعود شد؛ کشتار مردم مظلوم یمن و سوریه و عراق از سوی رژیم آل سعود و داعشی‌ها از اتفاقات ناگواری بود که امسال رقم خورد.


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم سال آینده، سالی سرشار از رشد و بالندگی و سرافرازی برای کشور عزیزمان و همه امت اسلامی باشد و دیگر شاهد چنین جنایاتی از سوی رژیم سفاک آل سعود و تروریست‌هایی همچون داعش نباشیم.


وی بیان کرد: امیدواریم در سال 95، دستگاه‌های اجرایی تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه را محور فعالیت‌های خود قرار دهند و در سایه آن، اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند.


آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه امسال با همه خوبی‌ها و بدی‌ها سپری شد و لازم است سال آینده را با برنامه‌ها و اقدامات تازه بهتر از سال گذشته رقم بزنیم، اضافه کرد: رفع موانع ازدواج جوانان از جمله بیکاری، تسهیل ازدواج‌ها و کمک به تشکیل خانواده جوانان نیز از مواردی است که امیدواریم در سال آینده مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد./831/201/ب2

ارسال نظرات