۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۳۲۲۳۶۱
در روزهای پایانی سال صورت گرفت؛

تشرف شش هزار دانشجو به حرم رضوی در قالب «کاروان وحدت»

خبرگزاری رسا ـ شش هزار نفر از دانشجویان شیعه و سنی کشور در قالب طرح «کاروان وحدت» به منظور بهره‎مندی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم رضوی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شدند.
حرم رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: طرح «کاروان وحدت» از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اوایل امسال آغاز و تاکنون به صورت متمرکز طرح اردوهای زیارتی دانشجویان سراسر کشور به مشهد مقدس با عنوان «تشرف رضوی دانشجویان» برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

 

وی با تأکید بر بحث وحدت در طرح تشرف رضوی افزود: در همین راستا کاروان وحدت متشکل از دانشجویان اهل تسنن و تشیع از 15 تا 27 اسفند ماه به مشهد مقدس مشرف شدند.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: در این طرح که طی آن بیش از شش  هزار دانشجو فرصت حضور در حرم نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را کسب کردند، علاوه بر استفاده از برنامههای فرهنگی و تبلیغی و بازدید از اماکن مختلف حرم مطهر و شهر مشهد، دانشجویان از غذای متبرک حضرت رضا(ع) نیز متنعم شدند.

 

وی تصریح کرد: این دانشجویان که به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور یافتند و در کارگاه‌های مختلف با موضوع های حجاب، نگرشی نو به زیارت و نگرشی دیگر به مهدویت در مسجد صدیقیها شرکت کردند./1308/102/ب2

ارسال نظرات