۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۲۲۲۹۲
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه فاطمی لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به برپایی نمایشگاه فاطمی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و بیداری اسلامی از شعارهای مطرح شده در نمایشگاه فاطمی مصداق لبیک عملی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
آيت الله سعيدي
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد سعیدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فاطمی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: اگر این اقدامات آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ‌عنوان گامی در راستای تحقق شعارهای سال معرفی و مورد تأکید قرار گیرد برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بازخوردی با رویکرد تشویقی خواهد داشت.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه اگر تطابق شعار و امکان عملی شدن این شعارها توسط آستان به نمایش گذاشته شود برای مسئولان بازدیدکننده هشدار و تذکر است، اظهار کرد: شعارهای اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و بیداری اسلامی از جمله شعارهایی است که می‌توان گفت در این نمایشگاه  مصداق لبیک عملی به این رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
 
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، این نمایشگاه  را تاریخ مجسم خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س) توصیف کرد و گفت: زائرانی که از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر به حرم بانوی کرامت می‌آیند باید بدانند که این حرم و شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و امروز هم محقق کنند شعارهای انقلاب اسلامی است.
 
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به واقعه دستگیری امام راحل در منزلش اشاره کرد و گفت: فرزند امام آقا مصطفی خمینی در خانه فریاد نزد بلکه به ایوان آیینه آمد و اینجا داد مظلومیت مرجعیت و ظلم رژیم ستم‌شاهی را سر داد.
 
حجت‌الاسلام فلاحی خدماتی مانند تولید 800 تن گندم از موقوفات آستان و چند ده تن پسته و انار را در راستای احیای موقوفات دانست و گفت: حرکت این‌چنینی آستان و عرضه این خدمات و بیان آن در این نمایشگاه زمینه‌ساز تشویق مردم به وقف است چراکه واقفان و خیران این‌گونه مطمئن هستند که نیات خیرخواهانه آن‌ها به بهترین شکل انجام می‌شود./968/پ202/ی
ارسال نظرات