۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۲۱۹۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

بیش از هر زمان دیگر نیازمند مطالعه و عمل به وصیت شهدا هستیم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با گرامیداشت ۲۲ اسفند، روز شهدا اذعان کرد: بیش از هر زمان دیگر نیازمند مطالعه و عمل به وصیتنامه شهدا در دفاع از ارزش های اسلام هستیم.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامی داشت 22 اسفند، روز شهدا گفت: مطالعه وصیت نامه های شهدا، مسئولیت یکایک ما را در قبال دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بیشتر می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با یادی از امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم اهل بیت، تصریح کرد: شهیدان با تأسی از فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) به ندای امام لبیک گفته، از جان و مال و زندگی گذشتند و امنیت و سربلندی را برای ما به یادگار گذاشتند.

 

نیک نژاد، با ضرورت دانستن حفظ و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه به‌ویژه مسئولین از شبکه عظیم تبلیغی خواست در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

 

این مسئول فرهنگی، با تجلیل از مقام پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا،‌ به قرائت فرازهایی از وصیت نامه شهدا پرداخت و خاطر نشان کرد: تبعیت محض و بی چون و چرا از ولایت فقیه و پیروی از ولی فقیه زمان؛ توصیه به نماز اول وقت؛ تحصیل علم و دانش، حفظ حجاب؛ حفظ غیرت دینی و ملی؛ سفارش به یادگیری و تلاوت قرآن از جمله محورهای اصلی سفارش های شهدا به ماست که انشاالله بتوانیم با عمل به آنها، موجبات رضایت و خشنودی خداوند را فراهم آوریم و در آخرت از شفاعت آنها بی نصیب نمانیم./1325/د103/ی

 

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات