۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۳۲۱۹۴۲
مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

شهادت بهترین مرگ‌ها است/ عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهدا

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با اشاره به سخن پیامبر(ص)، گفت: شهادت بهترین مرگ‌ها است و این بیانگر جایگاه و مقام ویژه شهدا است که نشان می‌دهد راه شهدا تا ابد ادامه دارد.
نادر نصيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) شهر ری برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و تاثیر برگزاری بزرگداشت شهدا در اذهان عمومی، گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا ابتکار مثبتی بود که قریب به سه سال است این طرح با تمرکز و دقت ویژه‌ای در حال اجرا و برگذاری است.

 

وی افزود: برنامه‎‌‌های فرهنگی متعدد بنیاد در روزهای اخیر تقدیر و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران بوده است و در گردهمایی امروز که برنامه استانی بود ما شاهد شرکت هزار نفر از همسران و مادران شهدا و همچنین مسؤولان شهرستان هستیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: مناسبت‌ها بهترین زمان برای برگزاری گردهمایی‌ها و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معزز آنان است.

 

نصیری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را در راستای ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم دانست و گفت:  تقدیر از مقام شامخ شهدا تنها تلنگر و یادآوری به مخاطبان، ملت و مسؤولان است که باید بدانند و بدانیم که ما تا ابد مدیون خون پاک شهدا هستیم.

 

وی اظهار داشت: شهدا در حق ملت و مسؤولان کاری بس عظیم کردند تا همه عزت و اقتدار کشور را تا به امروز و تعالی فردا را برای ما تضمین کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: پیامبر(ص) فرمودند شهادت بهترین مرگ‌ها است و این بیانگر جایگاه و مقام ویژه شهدا است که نشان می‌دهد راه شهدا تا ابد ادامه دارد./813/203/ب2

ارسال نظرات